/КРОСС/ Ако има място в Европа, което да прилича донякъде на центъра на Ню-Йорк, то това е Берлин. Той предлага културни съсредоточия и алтернативни сцени за ентусиазирани артисти и хора предизвикмащи обикновенното. Това е и причината заради която Cadillac бредстави два нови ма него модела на остров Ейсвердер, където има разположена стара фабрика от 17-и век.
"Берлин е гореща точка за модата, дизайна, музиката и рисуването и локация която съмпада перфектно с новот позициониране на марката ни. Темата ни Dare Greatly /букв. Осмелявай се яко/ представя новата ни креативност и "безмилостно управление" които са вече сърцевината на марката ни" - сподели при представянето Уве Елингхаус, шеф-маркетинг офицер на Cadillac, пише www.auto-press.net.
2016-а отбелязва нова продуктова експанзия на Cadillac, която тръгва с представянето на двата нови модела. Новият флагман - Cadillac CT6, предефинира участието на марката в сегмента на премиум седаните на пазара със своята нова технобогия и дизайн. Изцяло новият XT5 вскарва иновативно инжинерство и изработка, заедно с отлично чуство на управление в сегмента на луксозните кросовъри. XT5 е основополагащ моделi на нова серия кросовъри на марката.
И двата модела предлагат изключителна динамичност, опаковани в типичния за Cadillac рафиниран стил и комфорт. CT6 ще е достъпен за дилърите в Европа от 5-и септември тази година с базова цена от € 73 500 за изпълнението Luxury до € 94 500 за изпълнението Platinum. Кросовърът XT5 тръгва на същата дата в шоу-румовете при стартова цена от € 48 800 за Luxury, € 56 800 за Premium и € 66 800 заPlatinum, като всичките цени са за пазара във Федералната република.