/КРОСС/ За пета поредна година дружеството проведе кампания за лоялни клиенти
През юни 2016 г. EVN България Топлофикация организира томбола за своите лоялни клиенти, които през отоплителен сезон 2015/16 г. са ползвали услугата централно отопление и са заплащали редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки коректното поведение на своите клиенти, дружеството раздаде като награди общо 200 индивидуални ваучера за топлинна енергия, всеки от които на стойност по 50 лв. Спечелената сума от наградата ще бъде приспадната от фактурите за топлинна енергия на печелившите след 1 октомври 2016 г.
Броят на наградените е по-голям в сравнение със сезон 2014/15 г., когато бяха наградени 150 клиенти на дружеството. Определянето на печелившите се извърши, като с компютър бяха изтеглени имената на клиентите и номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие. В програмата за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградна инсталация.
Томболата се проведе в присъствието на нотариус и на домоуправители от топлофицирани сгради етажна собственост, които взеха участие в тегленето на печелившите имена. Наградените клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация. Списъкът с печелившите клиенти от томболата ще бъде публикуван на интернет страницата на дружеството.
Организирането на томбола за индивидуални клиенти е част от цялостна програма за насърчаване на лоялните клиенти, която EVN България Топлофикация стартира през 2011 г. През сезон 2015/16 г. тя се проведе за пета поредна година. В томболата участват автоматично всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон.
Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ". Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост. Необходимо е над 70% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.
Награди печелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период. За изминалите 4 години 58 сгради вече спечелиха различни награди.
За изминалия отоплителен сезон 2015/2016 EVN България Топлофикация ще осигури общо 10 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийно-ефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.Сред предвидените награди са:
боядисване на стълбищна част или боядисване на входна врата плюс електронно заключване на врата
eнергиен пакет - енергийно-спестяващо осветление за стълбището и изолация на вътрешни отоплителни инсталации (ВОИ) в общите части пощенски кутии, дървена пейка за входа и др.
Вторатa част на кампанията за лоялност също не се прилага за клиенти, които ползват само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация. Печелившите клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация.