/КРОСС/EVN напомня на своите клиенти в Югоизточна България да следят новите срокове за плащане на фактури, които влязоха в сила през месец юни 2016 г. Както е известно, клиентите са разделени на 4 групи за плащане - равномерно във всяка от седмиците в месеца, така че да се гарантира ежемесечният процес на отчитане и фактуриране.
Периодите за плащане са посочени, както и досега, във всякa една фактура. Проверка може да се извърши в интернет на https://www.evn.bg/SrokPlashtane/PeymentPeriodHome.aspx, на тел. 0700 1 7777 или на имейл info@evn.bg.
С цел избягване на неудобството от пропускане на срок за плащане и последващо изключване EVN съветва своите клиенти да заявят услугата за получаване на безплатен SMS или имейл поне три дни преди прекъсването. Тази услуга е особено полезна в летния период на отпуските, когато много клиенти отсъстват от дома си. Над 116 000 клиенти на дружеството вече са се регистрирали за безплатни известявания чрез SMS или имейл. Данните сочат, че средно при над 99% от заявилите услугата клиенти не се стига до преустановяване на електрозахранването.
Услугата се заявява лесно и удобно по един от следните начини - на имейл info@evn.bg, чрез подаване на декларация на място в удобен EVN Офис или по поща (адрес: EVN България, ул. "Христо Г. Данов" 37, 4000 Пловдив, България).
Същевременно клиентите могат да заявят и друга безплатна SMS/имейл услуга - информация за сметка (веднага след нейното излизане).