Най-новите ефективни маркетингови тактики за успешно класиране на уебсайт през 2016
Секция: Технологии
25 Август 2016 14:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Най-новите ефективни маркетингови тактики за успешно класиране на уебсайт през 2016

/КРОСС/Как да класираме сайта си на челни позиции? Откакто съществуват търсачките, този въпрос е най-голямото предизвикателство за собствениците на уебсайтове по целия свят.

Алгоритмите и критериите за класиране са менят често, затова SEO оптимизацията и дигиталния маркетинг се превръщат във все по-динамично развиващи се и конкурентни области за онлайн присъствието на брандовете и малкия бизнес.

Кои са най-новите онлайн маркетингови  тенденции за постигане на успешно класиране на уебсайт в търсачките?

1. Предоставяйте повече безплатна информация на посетителите

Не се колебайте да предоставяте полезна информация на потребителите безплатно. Когато осигурявате чиста полза за читателите на съдържанието, без да искате нищо в замяна, скоро част от тези потребители ще започнат да се конвертират в потенциални клиенти и купувачи. Когато предизвиквате интереса на посетителите, те често са склонни да се абонират за регулярни имейли и бюлетини, което Ви дава възможност за по-добро таргетиране и осъществяването на промоционални кампании.

2. Наблегнете на маркетинг на съдържанието (content marketing) със специфични подходи, отговарящи за Вашия бизнес.

Двата основни типа бизнес B2C и B2B изискват специфични подходи в създаването на съдържание, което продава.

Business-to-business (бизнес към бизнес) - съдържанието трябва да представя каква е ползата от продукта и повече конкретни данни.

Business-to-consumer (бизнес към краен потребител) - клиентите трябва да се спечелят със завладяващи истории, които събуждат различни емоции.

3. Разширете присъствието в социалните мрежи с различни типове формати на постовете и подобрявайте онлайн представянето на бранда пред аудиторията

Блоговете все още са от голямо значение в изграждането на бранда, но съвременните онлайн подходи за класиране на сайта включват по-широко присъствие в социалните мрежи и разнообразие на типовете постове, подходящи за всяка платформа. Например електронни книги, инфографики, уебинари и много други са добри примери за разнообразяване на представянето на бранда и достигане до целевата аудитория по различни пътища. Нарастваща тенденция в онлайн маркетинг стратегиите е използването на видеа и блогове.

4. Определете кои са индивидуалните ключови индикатори за успех за Вашия бизнес

Комбинацията от фактори за успех на всеки бизнес е уникална. За да определите, кои стратегии имат най-голям потенциал за класиране на Вашия сайт в търсачките, трябва да идентифицирате уникалната комбинация от ключови индикатори за успех, които имат значение за бизнеса Ви (key performance indicators (KPIs). Например:

  • Брой споделяния в социалните мрежи - проследявайте статистиката за споделянията на различно съдържание от сайта Ви, за да разберете от какво се интересуват посетителите и да развивате сайта в тази насока.

 

  • Време, прекарано на страницата - колкото повече време посетителите прекарват на сайта Ви, толкова по-добре. Проследявайте поведението им - дали прекарват цялото си време на една страница или се задълбочават в разглеждане на повече материали и т.н.

 

  • Процент на конверсии - какъв процент от потенциалните клиенти са конвертирали в клиенти?

 

  • Процент на отпадане (bounce rate) - този индикатор проследява процента на потребителите, които напускат сайта, веднага щом попаднат на някоя страница. Висок процент на отпадане може да е индикатор за слабо съдържание, което не привлича вниманието и интереса на потребителите.

 

  • Посещения на сайта - кои страници привличат най-голям трафик?

Тактиките и стратегиите за ефективна SEO оптимизация непрекъснато претърпяват промяна, за да се подобри потребителското преживяване. За да е успешна една SEO кампания, съсредоточете се върху Вашата аудитория. Представете на хората, това което искат да видят и ще получите силен тласък в резултатите от класирането.

можете да напрвите безплатен SEO анализ на вашия уеб сайт от PageRules.com . Възползвайте се сега