Над 300 клиенти на EVN заявиха безплатната услуга електронна фактура и спечелиха награди
Секция: БЪЛГАРИЯ
31 Август 2016 09:59
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 300 клиенти на EVN заявиха безплатната услуга електронна фактура и спечелиха награди

/КРОСС/ EVN България Топлофикация продължава кампанията си сред своите клиенти за използване на безплатната услуга електронна фактура (eFaktura). Кампанията стартира в началото на август 2016 г. и вече над 300 клиенти заявиха услугата. Общо над 2000 клиенти на дружеството се възползват от предимствата на еFaktura.

Всеки клиент на дружеството, който заяви eFaktura вместо хартиена, ще получи подарък - 8 GB флаш памет.

За да се заяви услугата, е необходимо клиентите да посетят удобен за тях EVN Офис в Пловдив и да попълнят декларация, след което ще получат и своя подарък. Следва еднократна регистрация на страницата www.efaktura.bg на „Борика - Банксервиз" АД, с която EVN България си партнира в предлагането на тази услуга. Клиентите трябва единствено да посочат електронния адрес (e-mail), на който биха искали да получават своята електронна фактура.

Услугата носи следните предимства:
• получаване на фактурата по-бързо - веднага след изготвяне
• електронен архив - достъп до всички фактури по всяко време и възможност за бързо търсене на данни и за разпечатване при нужда
• фактурите не могат да бъдат изтрити или изгубени
• принос за опазването на природата.

eFaktura е официален документ, подписан с валиден електронен подпис, напълно равностоен на издаваните фактури на хартиен носител. Цифровият сертификат или универсалният електронен подпис гарантират автентичността на произхода и ненарушимостта на съдържанието на документа, който се изпраща на посочения от клиента електронен адрес.

Кампанията продължава до 30 септември 2016 г. или до изчерпване на количествата подаръци.