/КРОСС/ EVN България Топлофикация продължава кампанията си сред своите клиенти за използване на безплатната услуга електронна фактура (eFaktura). Кампанията стартира в началото на август 2016 г. и вече над 300 клиенти заявиха услугата. Общо над 2000 клиенти на дружеството се възползват от предимствата на еFaktura.
Всеки клиент на дружеството, който заяви eFaktura вместо хартиена, ще получи подарък - 8 GB флаш памет.
За да се заяви услугата, е необходимо клиентите да посетят удобен за тях EVN Офис в Пловдив и да попълнят декларация, след което ще получат и своя подарък. Следва еднократна регистрация на страницата www.efaktura.bg на „Борика - Банксервиз" АД, с която EVN България си партнира в предлагането на тази услуга. Клиентите трябва единствено да посочат електронния адрес (e-mail), на който биха искали да получават своята електронна фактура.
Услугата носи следните предимства:
• получаване на фактурата по-бързо - веднага след изготвяне
• електронен архив - достъп до всички фактури по всяко време и възможност за бързо търсене на данни и за разпечатване при нужда
• фактурите не могат да бъдат изтрити или изгубени
• принос за опазването на природата.
eFaktura е официален документ, подписан с валиден електронен подпис, напълно равностоен на издаваните фактури на хартиен носител. Цифровият сертификат или универсалният електронен подпис гарантират автентичността на произхода и ненарушимостта на съдържанието на документа, който се изпраща на посочения от клиента електронен адрес.
Кампанията продължава до 30 септември 2016 г. или до изчерпване на количествата подаръци.