/КРОСС/Българският футболен съюз и българският букмейкър „Еврофутбол" подписаха нов спонсорски договор. Контрактът е за 2 + 2 години - включително ЕВРО 2020. Компанията продължи дългосрочната си подкрепа към родния футбол и националния ни отбор, стартирала още през сезон 2009/2010.
Президентът на БФС Борислав Михайлов и управителите на „Еврофутбол" Боян Найденов и Николаос Арсенопулос подписаха договора на новата футболна база за националните ни отбори в „Бояна". След удължаването на важното партньорство двете страни си размениха символични подаръци. Михайлов връчи на „Еврофутбол" фланелка от новата екипировка на националния отбор, създадена, за да се почете 140-та годишнина от Априлското въстание. Приемайки екипа с лъв в щит, който ще стои близо до сърцата на играчите, управителите на букмейкърската къща подариха на Борислав Михайлов лъвче и пожелаха смелост и успех на националите, започвайки още от предстоящите световни квалификации срещу Франция и Швеция.
„Щастлив съм, че в сложните времена и в ситуацията, в която е българският спорт, се намират партньори като „Еврофутбол", които да помагат дългосрочно, за да се справим заедно в трудностите. Много съм доволен, че нашето партньорство с такава голяма компания продължава в името на спорта", заяви президентът на БФС Борислав Михайлов.
„Вярвам в по-доброто бъдеще. Пожелавам успех на националите. Нека отборът да играе смело и да се раздава", заяви управителят на „Еврофутбол" Боян Найденов.
Договорът дава право на българския букмейкър да се нарича „Ексклузивен партньор на българския национален отбор по футбол", както и да постави своето лого на тренировъчната екипировка на отбора, като това се извършва спрямо регулациите на УЕФА. От своя страна „Еврофутбол" осигурява финансова подкрепа на мъжкия ни национален отбор, което е естествено продължение на традиционната политика на компанията за подкрепа на българския спорт.