/КРОСС/ 2274 домакинства останаха без електрозахранване в сряда следобед в резултат на несъобразени изкопни дейности на строителна фирма. В 13:42 ч на 12 октомври, за повече от час, без ток бяха клиенти на ЧЕЗ в столичните квартали Слатина и Христо Смирненски. Това беше вторият скъсан кабел на компанията от строителна фирма в рамките на деня и пети от началото на седмицата.
Само за 2015 г. 919 000 домакинства останаха без електрозахранване за общо 1 274 часа в резултат на несъгласувани или несъобразени изкопни работи.
ЧЕЗ изисква стриктно спазване на изискванията на компанията с цел осигуряване на спокойствието на българските граждани. Необходимо е те да подават съобщения за предстоящи изкопни дейности поне една седмица предварително на факс 02/92 92 551, на имейл адрес zaklienta@cez.bg, както и на денонощната телефонна линия 0700 10 010.
Компанията изготвя констативен протокол за причинената от фирмата авария и ще предяви претенции за нанесени имуществени щети. Компанията ще продължи да информира обществеността за причините за прекъсване на електрозахранването.