/КРОСС/В средата на ноември ще приключи ремонтът на виадукта "Елешница" и двата виадукта между тунелите "Топли дол" и "Ечемишка" на АМ "Хемус", преди да паднат температурите, заявиха от Агенция "Пътна инфраструктура". Продължава и ремонтът в най-дългия тунел у нас - "Витиня", в тръбата в посока Варна. Дълъг малко над километър, Витиня не е виждал ремонт 27 години, разказва БНТ. Сега работата кипи с пълна сила - работи се на 3 смени, 24 часа в денонощието. Екипите в момента работят малко след средата на тунела в посока Варна. Паралелно с полагането на бетоновото покритие, строителите вграждат и нова дренажна тръба. По стените на тунела ясно личат "язвите" - дупки в бетоновата обшивка, предизвикани от пробива на течове. Работниците ги маркират в червено, готови за ремонт. Нова хидроизолация и дренажни системи предстои да бъдат положени. Количеството бетон, извадено от старата третична облицовка на тунела, е умопомрачително. В новия тунел ще има пожарогасители и пожарна екипировка. Аварийните изходи също ще бъдат изцяло ремонтирани. Видеокамери, свързани с охраната по магистралите, ще бдят за вандали. Паралелно се работи и по тунел "Ечемишка". Алтернативният път за шофьорите е през първокласния път към Ботевград. Отбивката за който е на 30-ия км. на автомагистрала "Хемус" при Витинската река. А за идващите от Ботевград - при 36-ия км. на автомагистралата в посока София.