/КРОСС/Рекламна агенция „The Smarts" ще продължи да обслужва Мтел и през следващата година. През лятото телекомът обяви конкурс, като в надпреварата участваха BBDO, Saatchi&Saatchi, McCann Erickson - София, както и „The Smarts", които са рекламна агенция на Мтел от 2014 година.
Основен фактор при избора бяха предложените цялостни решения и демонстрираното познаване на телеком бизнеса от страна на агенцията.
През следващите месеци агенцията ще разшири екипа, обслужващ Мтел, за да отговори на по-големия обем работа и на дългосрочните бизнес цели на телекома в посока постоянно развиване и предлагане на всички телеком услуги на клиентите на компанията.
„The Smarts" е независима рекламна агенция, създадена през 2008 година. Тя предлага на клиентите си пълно рекламно обслужване и стратегически консултации в сферата на маркетинга. През 2014 година „The Smarts" започнаха работата си за Мтел с имиджовата кампания, която представи новата комуникационна платформа на компанията - „Ти водиш".