Рекламират България в Монако
Секция: Туризъм
05 Ноември 2016 11:49
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Рекламират България в Монако

/КРОСС/Замъкът „Влюбен във вятъра" се превърна в атракцията на Европа. Той бе единственият туристически обект, който участва със самостоятелна презентация на 77-ия конгрес на туристическата организацията на ООН Skal International. Форумът се проведе в Монако между 29 октомври и 2 ноември.

Българският атракцион привлече вниманието на престижни международни туристически организации и на европейските медии. Историята на създаването му и забавленията, които предлага, вече са отразени в италиански и немски медии и издания в Монако.

"Представихме не просто България, а иновативен туристически продукт в целият черноморски регион с прилежащите му държави. Искаме да засилим интереса към България и да привлечем нови туристи не само от съседните държави. Стремим се да включим български туристически обекти в програмата на акостиращите круизни кораби и в системата на Star Alliance. Участието ни в подобни високи форуми е полезно за нас не само защото заздравяваме позициите си на международния туристически пазар, но и защото ни дават възможност да обменим опит с професионалистите в бранша", коментира собственикът на замъка Георги Тумпалов.

„Влюбен във вятъра" е пълноправен член на Skal International.

По време на конгреса за първи път официално бе анонсирана кандидатурата на Созопол за "Най-добра европейска дестинация за 2017 година". След като Замъкът получи престижната награда през тази година, още една българско участие в международната надпревара ще даде допълнителен тласък на туризма не само в Черноморския регион, но и в национален мащаб.