/КРОСС/Кампанията „От любов към живота - Avon срещу рака на гърдата" спечели отличието „Най-добра дарителска програма" в конкурса „Най-голям корпоративен дарител" на Българския дарителски форум. Това е вторият приз в тази категория от престижния конкурс, като програмата беше отличена с награда и през 2013 г. Отличието беше връчено от победителите в категорията от предходната година на Аделина Павлова, бранд мениджър на Avon България.
„Ние в Avon стоим зад кампанията вече 15 години, като тя не само продължава да бъде емоционално заредена, но и я надграждаме всяка година. В последните две години решихме да сменим фокуса, за да бъдем още по-полезни и в още по-голяма помощ на жените с рак на гърдата. Привлякохме и нов партньор, в лицето на вдъхновяващите дами от Фондация „Една от 8", благодарение на които успяхме да се доближим до проблемите и да предоставим директна помощ на засегнати от болестта жени", сподели Аделина Павлова. „Тази награда е признание и за усилията и отдадеността на нашите Представители, които са в сърцето на кампанията, техния ентусиазмът и всеотдайност я правят толкова успешна", добави още г-жа Павлова.
През 2015 г. „От любов към живота" цялостно промени курса на финансовата си подкрепа и започна да работи не само за превенция, но и в помощ на жените с рак на гърдата в България, като не само не загуби дългогодишните поддръжници на инициативата, но и привлече нови такива. Ефектът от това се измерва най-вече в сумата на набраното дарение в размер на 100 000 лв., връчено на новия партньор - Фондация „Една от 8" в края на октомври 2015 г.
С дарената сума програмата осигури през 2016 г. безплатни психологически и юридически консултации и групи по взаимопомощ за жени с рак на гърдата и техните близки; практическа и информационна подкрепа по време на лечението и във всеки един етап, в който е необходима; безплатни прегледи за рак на гърдата. Именно по този начин кампанията осигурява реална помощ за жените с рак на гърдата, има възможност да върне самочувствието на близо 4000 жени и да помогне на семейството и приятелите им да преминат през трудния процес на възстановяване. Всичко това става възможно благодарение на обединените усилия на представители и клиенти на Avon, които 15 години приемат като лична каузата и подкрепят битката срещу рака на гърдата с покупка на благотворителен продукт, а 100% от печалбата от всеки един от тях се дарява.
Кампанията „От любов към живота" е носител на още една награда от БДФ, спечелена през 2012 г. в категорията „Най-прозрачна дарителска програма". През годините инициативата е отличавана с още 17 български и международни приза.