В първите 3 часа на „Black Friday“ бяха регистрирани над 400.000 броя посещения
Секция: Технологии
25 Ноември 2016 14:22
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
В първите 3  часа на „Black Friday“ бяха регистрирани над 400.000 броя посещения

/КРОСС/Тазгодишната кампания „Black Friday" на eMAG.bg започна в 7:05 часа с огромен интерес от страна на клиентите. През първите 3 часа бяха регистрирани 400 000 броя посещения на сайта. 
„През първите 3 часа на „Black Friday" 2016 на eMAG.bg, отчетохме 16% ръст в броя на посещенията в сравнение с тези за първите часове на миналогодишната Black Friday кампания. През мобилни устройства са отчетени 56%  от общия трафик, които надхвърлят десктоп посещенията. Бяха продадени над 105.000 броя продукти, като атрактивни категории са ИТ продукти, телевизори и продукти за лична грижа", обяви Стефана Здравкова, изпълнителен директор на eMAG.
Първата кола - Toyota Aygo, беше резервирана в първия половин час на кампанията. Първите търсени продукти iPhone 5s, гейминг конзола PlayStation 4 1TB и телевизор LED LG 49", бяха разпродадени в първите 5 минути на кампанията.
По време на първите три часа на Black Friday в eMAG бяха регистрирани:

  • Поръчки, достигащи стойност от 14.3 милиона лева с ДДС, с 30% повече от тези през 2015 г.; 100 500 продадени бройки продукти, 16% повече продадени продукти от тези през 2015 г.за същия период; 400 000 посещения; 56% дял на посетителите през мобилни устройства; Над 13 милиона посетени страници на сайта от потребители;

Най-продаваните категории до момента:

  • Малки домакински уреди: над 13.000 броя Продукти за дома: над 12.000 броя Продукти за лична грижа: над 6.000 броя Компоненти и периферни устройства: над 6800 броя Телевизори: над 4.000 броя

„Black Friday" е очакваното шопинг събитие на годината. Лансирана в България през 2013 г. от eMAG, кампанията  „Black Friday" реализира четвъртото си издание на българския пазар и привлече интерес, поради разнообразни продукти с много атрактивни оферти, както и категории изненада.