/КРОСС/Тазгодишната кампания „Black Friday" на eMAG.bg започна в 7:05 часа с огромен интерес от страна на клиентите. През първите 3 часа бяха регистрирани 400 000 броя посещения на сайта.
„През първите 3 часа на „Black Friday" 2016 на eMAG.bg, отчетохме 16% ръст в броя на посещенията в сравнение с тези за първите часове на миналогодишната Black Friday кампания. През мобилни устройства са отчетени 56% от общия трафик, които надхвърлят десктоп посещенията. Бяха продадени над 105.000 броя продукти, като атрактивни категории са ИТ продукти, телевизори и продукти за лична грижа", обяви Стефана Здравкова, изпълнителен директор на eMAG.
Първата кола - Toyota Aygo, беше резервирана в първия половин час на кампанията. Първите търсени продукти iPhone 5s, гейминг конзола PlayStation 4 1TB и телевизор LED LG 49", бяха разпродадени в първите 5 минути на кампанията.
По време на първите три часа на Black Friday в eMAG бяха регистрирани:
Най-продаваните категории до момента:
„Black Friday" е очакваното шопинг събитие на годината. Лансирана в България през 2013 г. от eMAG, кампанията „Black Friday" реализира четвъртото си издание на българския пазар и привлече интерес, поради разнообразни продукти с много атрактивни оферти, както и категории изненада.