ЕНЕРГО-ПРО пести време и средства на своите клиенти чрез нова онлайн услуга
Секция: БЪЛГАРИЯ
08 Декември 2016 15:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЕНЕРГО-ПРО пести време и средства на своите клиенти чрез нова онлайн услуга

/КРОСС/ЕНЕРГО-ПРО предостави възможност на своите клиенти да заявят онлайн желанието си да получават напомнящо известие за просрочени задължения по по-бърз и удобен за тях начин.

Новият модул е достъпен на началната страница на www.energo-pro.bg. Всеки клиент на компанията, който желае да получава известие за забавено плащане на сметка за ток по телефон или имейл, вече може безплатно да заяви услугата и онлайн. За целта трябва да попълни своя 10-цифрен клиентски номер, номер на една от фактурите, издадени през последните 12 месеца, и да посочи телефонния номер или имейла, на който желае да получава известието. Регистрацията отнема около минута и пести време и средства, тъй като не е необходимо посещение в Център за обслужване на клиенти за заявяване на услугата.

От началото на 2016 година компанията е изпратила над 840 хиляди напомнящи известия. От тях 348 хиляди са SMS - съобщения, 31 хиляди са изпратени по имейл и 462 хиляди - чрез писмо на адреса. Опитът на ЕНЕРГО-ПРО показва, че след напомнянето, средно 95 % от клиентите заплащат забавената сметка в рамките на няколко дни. Така се спестяват неудобствата от евентуално прекъсване и допълнителни средства за възстановяване на електрозахранването.

ЕНЕРГО-ПРО се стреми да развива нови онлайн услуги за улеснение на своите клиенти. Освен модула за проверка на сметка, на интернет страницата на компанията функционира и информационен портал, на който всеки битов клиент може да проследи своето потребление на електроенергия по месеци през последните три години.