Специална Е-класа за лек офроуд
Секция: Автомобили
11 Декември 2016 12:46
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Специална Е-класа за лек офроуд

/КРОСС/ Много място, солидна мощност, нисък разход, луксозна изработка и възможности за лек офроуд - който ще пише писмо с подобни желания за нова кола до Дядо Коледа, е по-добре да го адресира до Mercedes със съответната първоначална вноска. Германският производител лансира предпразнично точно такъв автомобил за потребители, за които премиум комбитата като Т-модела на Е-класата са твърде ниски и стандартни, а съответните SUV-модели като GLE са твърде високи и помпозни.

В нишата между тези два варианта на Е-класата Mercedes позиционира трета Е-класа и това е комбито с повишена проходимост E-класа с пакета All Terrain. Новият автомобил е леко повдигнат и пригоден за излизане от асфалта Т-модел. Просветът е увеличен с 2,9 см за преодоляване на препятствия, а в серийното оборудване влизат система за задвижване на четирите колела и многокамерно въздушно окачване. Каросерията е защитена с черни облицовки на арките на калниците, броните и долната част на броните, в които е интегрирана и защита за дъното на автомобила. Така комбито на Е-класата започва да прилича на кросоувър, но вози приятно като лимузина на хубав асфалт и в същото време е готово да го напусне и да поеме смело по черните пътища.

Водачът разполага с режими на шофиране Comfort, Eco, Individual, Sport и All Terrain (вместо Sport Plus). В режим All Terrain просветът се увеличава с още 2 см до 17,6 см при движение със скорост до 35 км/ч в офроуд. Колата гази водни препятствия с дълбочина 30 см, изкачва и се спуска по наклони с ъгъл до 30 градуса. Водачът следи на монитора върху конзолата параметрите от работата на автомобила и получава предупреждения за препятствия.