EVN България Топлофикация продължава кампанията за лоялни клиенти и през отоплителен сезон 2016/2017 г.
Секция: БЪЛГАРИЯ
16 Декември 2016 10:42
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България Топлофикация продължава кампанията за лоялни клиенти и през отоплителен сезон 2016/2017 г.

/КРОСС/10 000 лева очакват 200 индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Индивидуалната награда - на стойност 50 лв. всяка, ще бъде приспадната от сметките за топлинна енергия на печелившите след 1 октомври 2017 г. Определянето ще стане чрез томбола след края на отоплителния сезон.

В томболата участват автоматично всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон 2016/2017 г.

10 награди за общи части очакват клиентите, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост. Кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ". Достатъчно условие е над 70% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване и да заплащат своевременно своите сметки. Всички сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.

EVN България Топлофикация осигурява 10 награди - това са енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части:
• боядисване на стълбищна част или боядисване на входна врата плюс електронно заключване на врата
• подмяна на енергийно-спестяващо осветление за стълбището и изолация на вътрешни отоплителни инсталации (ВОИ) в общите части
• поставяне пощенски кутии, дървена пейка за входа и др.

В двете части на кампанията за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация.

За 5 години чрез кампанията дружеството е наградило 630 клиенти, а вече 58 жилищни сгради спечелиха различни награди.