/КРОСС/Клиентите на EVN България могат да получават безплатни SMS и имейл известия за стойност на своята фактура и при пропуснат срок на плащане. Информацията включва:
1.ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец.
2.предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.
Директен линк към онлайн регистрацията: https://www.evn.bg/UslugiIzvestqvane/ClientForm.aspx
До момента вече 160 000 клиенти получават информация на мобилния си телефон или електронна поща.
Чрез платформата „EVN Онлайн плюс" може да се заплаща от страната и чужбина по всяко време. Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.
Директен линк: https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx