/КРОСС/ Статистиката показва, че до този момент клиентите дружеството, които са се отказали от хартиената фактура, са спестили 15 милиона листа хартия и са спасили от изсичане 1 800 дървета.
„Изборът на електронна фактура е изключително удобство за клиентите, гарантира сигурна защита на личните им данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите", заяви Зорница Йорданова, Директор „Маркетинг, бизнес анализи и прогнози" в „ЧЕЗ Електро България" АД. Тя допълни, че чрез електронната фактура получаването на информация за месечните задължения става до 24 часа, а достъп до личните данни на клиента има единствено той. „Клиентът получава електронната си фактура на посочен от него имейл адрес навреме и при пълна защита на личните му данни. Освен това, за всеки клиент сме осигурили достъп до персонален архив от фактури, на наш сървър, така че съхранението на документите е решено и можете да ги достъпите по интернет, без значение къде се намирате", обясни Зорница Йорданова. Тя каза още, че електронната фактура е напълно безплатна услуга и всеки потребител на ЧЕЗ може да се възползва от нея. Желание за получаване на този вид услуга може да бъде заявено на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 010, в офисите на Изипей и в сайта на Ипей - в личния ви профил. „За целта е необходимо да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес", обясни Йорданова. Тя допълни, че чрез избора на електронна фактура клиентите на ЧЕЗ дават своя принос към опазването на околната среда.