/КРОСС/Европейското подразделение на Mazda обяви, че марката е записала четвъртата си поредна година с двуцифрен процентен ръст, след като през 2016-та дилърите на компанията са отчели продажбата на почти 240 000 нейни автомобила (+12%).
От Mazda коментират, че и през изминалата година, предпочитаните продукти от клиентите са били SUV моделите й. Най-популярен е бил CX-5, а след това е компактното CX-3, като общата им реализация се е равнявала на почти половината от тази на марката като цяло. От Mazda отчитат и почти двойно увеличение в регистрациите на CX-3 и MX-5, в сравнение с 2015-та.
Най-голям ръст в продажбите си през изминалата година в Европа, от Mazda отчитат в Португалия (+80%), а в Италия подобрението е 53%. С увеличения от около 20% и повече процента се отчитат също така в Белгия, Чехия, Франция, Финландия, Полша, Словения, Испания и други. В Германия търсенето на продуктите на марката се е повишило с почти 9%, а във Великобритания с 2.4%.