/КРОСС/ Проектът „Рекламиране: Популяризиране на туристически програми", с бюджет осем милиона евро, е включен в Програмата за обществени инвестиции на Гърция по решение на заместник-министъра на икономиката и развитието, предава Tornos News.
Програмата е свързана с цялостни рекламни кампании за популяризиране на гръцкия туристически продукт на международните пазари.
„Разбирайки важността на туризма за икономиката и заетостта, ние гарантирахме необходимите ресурси за ефективно популяризиране и рекламиране на гръцкия туризъм на международните пазари през 2017 г. Нашата цел е да постигнем рекорден брой пристигащи и приходи от туризъм, както и да подкрепим регионите Северен и Южен Егей, засегнати от бежанските потоци", подчерта заместник-министърът.