Над 40 % повече клиенти на ЕНЕРГО-ПРО са заявили електронни фактури през 2016 година
Секция: ИКОНОМИКА
14 Февруари 2017 11:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 40 % повече клиенти на ЕНЕРГО-ПРО са заявили електронни фактури през 2016 година

/КРОСС/Повече от 47 000 електронни фактури изпраща всеки месец ЕНЕРГО-ПРО на своите клиенти. Данните са към края на декември 2016 година. Година по-рано този брой е бил около 33 000. Така компанията регистрира ръст от над 40 % при издаването на счетоводни документи, изпращани по електронен път. Ежегодно броят на клиентите на ЕНЕРГО-ПРО, избрали да получават безхартиена фактура, се увеличава средно с 40 %.

Електронната фактура има редица предимства за клиентите:

  • Удобство - достъпна във всяка локация при наличие на Интернет и лесна за архивиране;
  • Бързина - получаването отнема минути;
  • Сигурност - документът е защитен с електронен подпис и се получава на посочен имейл адрес.

Наред с удобствата за клиента, изборът за получаване на електронна фактура е израз на отговорност към природата и опазването на нейните ресурси. Според световни изследвания 43% от изсечените дървета се използват за производство на хартия. От едно средно по размер дърво могат да се произведат 9 000 листа принтерна хартия. Изпращането на електронна фактура на всички клиенти на ЕНЕРГО-ПРО би „спасило" 120 дървета месечно.

За заявяването на електронна фактура е достатъчно да се попълни декларация-образец, достъпна на интернет адрес https://www.energo-pro.bg/bg/Zayavi-elektronna-faktura. Попълнената декларация може да се изпрати сканирана на service@energo-pro.bg или да се подаде в най-удобния център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО.