EVN България проведе осма среща на Клиентски съвет
Секция: БЪЛГАРИЯ
14 Февруари 2017 11:13
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България проведе осма среща на Клиентски съвет

/КРОСС/На 11 февруари 2017 г. в гр. Стара Загора се проведе осмата поред среща на Клиентски съвет към EVN България. За настоящия състав на Клиентски съвет това беше четвърто заседание. На срещата в гр. Стара Загора бяха обсъдени актуални теми свързани с факторите, влияещи на консумацията на електричество в домакинството през зимата.

Участниците в Клиентски съвет се обединиха около становището, че е важно всеки клиент да следи своето потребление през зимния сезон, както и да обръща внимание на мерки за енергийна ефективност и рационално използване на електроенергията в дома. Важно е за всеки клиент да обърне внимание и на факторите, оказващи влияние на неговата консумация - индивидуален режим на потребление при ниски температури, дали се използва електроенергия за отопление и топла вода и др. Разумно потребление означава разумни разходи, е общото мнение на участниците.

Инициативата Клиентски съвет се състои в срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството. Дискутират се различни теми, свързани с дейността на EVN България и се изработват различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.