400 клиента месечно се консултират за свободния пазар на ток по специализираната телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО *6161
Секция: БЪЛГАРИЯ
16 Февруари 2017 11:37
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
400 клиента месечно се консултират за свободния пазар на ток по специализираната телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО *6161

/КРОСС/ Създадената преди година специализирана телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги *6161 е първата в България, която предоставя информация за свободния пазар на електроенергия. През последните 6 месеца броят на клиентите, които са потърсили консултация на номер *6161, е нараснал 4 пъти спрямо първото полугодие от стартирането на услугата. Вече всеки месец над 400 частни и общински предприятия и граждани получават отговори на въпросите, които ги интересуват във връзка със закупуването на електрическа енергия по свободно договорени цени.

Информационната линия *6161 има автоматично меню, което дава възможност за получаване както на компетентни съвети по процеса на излизане на свободния пазар на електроенергия, така и на консултация с експерт относно различните продукти, които ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги предлага.

„Решението да открием специализирания телефонен център *6161 бе в отговор на растящата нужда на обществото да получава бърза и квалифицирана информация за свободния пазар на електроенергия", коментира Пламен Стефанов, Изпълнителен директор на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги. „В началото на 2016 г. интересът към свободния пазар нарасна значително във връзка с очакваната пълна либерализация. Тогава ние създадохме телефонната линия *6161, която беше втората наша стъпка, насочена към по-доброто обслужване на малките фирми и домакинствата, след като в началото на 2016 г. стартирахме Интернет портала kupitok.bg - първата у нас онлайн услуга за сключване на договори за покупка на ток."