/КРОСС/• Ексклузивните издания на култовото предаване са в подкрепа на кампанията за стимулиране на раждаемостта в България.
Sofia Ring Mall стана домакин на поредното специално събитие - завръщането на предаването „Сблъсък". През уикенда търговският център в полите на Витоша бе най-предпочитаното място в столицата, а посетителите му станаха ексклузивни свидетели и участници в легендарното шоу на Иван и Андрей.
Спорът, в който се ражда истината, бе на тема „За и против абортите". В единия ъгъл на ринга в мола се качиха попзвездата Сантра и бизнесдамата и участничка в „Биг брадър" Аделина Банакиева, а в другия - отец Владимир Дойчев и акушер-гинекологът и ембриолог д-р Георги Николов.
Завръщането на шоуто „Сблъсък" е инспирирано от кампанията на Движение за национална кауза /ДНК/ „Направи го за България" за стимулиране на раждаемостта. Инициативата е подкрепена и от много популярни личности като Владо Николов, Поли Генова, Антон Хекимян и други. След края на четирите ексклузивни издания на предаването от екипа на ДНК ще обявят колко новородени българчета ще се включат в най-голямото кръщене в съвременната история на страната. Досега над 1000 бъдещи родители са се включили в инициативата. Кампанията „Направи го за България" е отворена за двойките, заченали през 2016-а. Бъдещите родители трябва да качат до 1 май 2017 г на facebook.com/dnknpo с хаштаг #pravimgozabg селфи с положителен тест за бременност, снимка от видеозон или на вече родено бебе. За всяка споделена бременност ДНК ще осигури по минимум 1 лев на фондация „Искам бебе" за подпомагане на двойките с репродуктивни проблеми.
„Благодаря на нашите приятели от Sofia Ring Mall, които повярваха в нашата кауза и ни подкрепиха!", каза на финала на „Сблъсък:Обратно на ринга" тв водещият, продуцент и двигател на кампанията „Направи го за България" Андрей Арнаудов. Той обяви и темата на следващия диспут, който ще се състои в мола на 18 март: "Струва ли си да раждаш деца в България?"
Четирите специални издания на „Сблъсък" в Sofia Ring Mall затвърждават мисията на търговския център да организира ексклузивни събития и да предоставя неповторими преживявания за своите клиенти. Следвайки концепцията за "one-stop-shop" - с едно идване посетителите да задоволят всичките си нужди за пазаруване, с обогатения избор от ресторанти и първокласни магазини, предлагащи огромно разнообразие от модни предложения на топ брандове, молът в полите на Витоша се налага като предпочитана дестинация за добър начин на живот и за перфектно прекарване на свободното време на цялото семейство.