Discovery Communications и Евроспорт обявяват първото по рода си партньорство за мобилни оператори – „Официален мобилен канал“
Секция: Технологии
02 Март 2017 11:42
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Discovery Communications и Евроспорт обявяват първото по рода си партньорство за мобилни оператори – „Официален мобилен канал“

/КРОСС/Discovery Communications предлага ексклузивна възможност за партньорство с мобилни оператори в рамките на олимпийските игри. Новината беше обявена от Discovery по време на Световния мобилен конгрес в Барселона. Благодарение на първия по рода си „Официален мобилен канал" операторите ще имат възможност да покажат на своите потребители всеки момент от олимпийските игри.

Като притежател на ексклузивни телевизионни и мултимедийни права в 50 държави на територията на Европа за следващите четири издания на олимпийските игри - от 2018 г. до 2024 г. - Discovery Communications и Евроспорт оползотворяват своите стандартни и платени канали и услуги, насочени директно към потребителя, както и търсят възможности за разширяване на партньорството си с други големи доставчици на територията на Европа с цел олимпийските игри да достигнат до повече зрители на повече екрани от когато и да е било.

Предназначението на „Официалния мобилен канал" е да даде на доставчиците на мобилни услуги ексклузивната възможност да осъществят кобрандиране с олимпийските кръгове и да предложат на своите потребители достъп до игрите по всяко време. За да генерира ангажираност, услугата ще бъде създадена като отделен канал, брандиран с логото на съответния оператор по всяко време от денонощието. Каналът ще излъчва най-доброто от олимпийските игри, акценти в реално време и последните новини в допълнение към съдържанието при поискване, което операторите ще могат да използват и за да активират феновете и общностите в социалните мрежи. Цялата услуга ще бъде на разположение преди, по време на и след олимпийските игри.

„Вече над 30 години Discovery работи с най-добрите партньори и доставя висококачествено видео съдържание за всеки, на всяка платформа. Спортовете са особено силна сфера в мобилната среда, затова днес ставаме свидетели на растежа на Eurosport Player като услуга за излъчване, насочена директно към потребителя. Радваме се, че създаваме нови партньорства с мобилни оператори, за да превърнем олимпийските игри в по-достъпно събитие за мобилно ориентираната аудитория", коментира Жан-Бриак Перет, президент и главен изпълнителен директор на Discovery Networks International.

През януари Eurosport Player подобри още един месечен рекорд за брой регистрирани потребители и продължава да бележи двоен растеж. С предстоящите партньорства с мобилни оператори, включително с TDC в Дания, Теlekom в Румъния и Telenor в Норвегия, неограниченият достъп до спортни събития по всяко време и на всяко устройство засилва своя растеж.

Discovery продължава да инвестира в своя първокласен екип и платформи, за да предостави възможно най-доброто преживяване на потребителите на Eurosport Player и феновете на олимпийските игри. През последните месеци компанията обяви няколко ключови новини: партньорството си с BAMTech - водещата световна платформа за стрийминг, присъединяването на Ралф Ривера към екипа като заемащ длъжността управляващ директор на Eurosport Digital, както и наемането на Алекс Каплан като изпълнителен вицепрезидент „Търговия" за Eurosport Digital. Ривера има предишен опит в BBC, където е прекарал шест години начело на BBC Digital и е изиграл ключова роля за имплементирането и функционирането на BBC iPlayer - платформа, която предоставя на зрителите първите изцяло дигитални олимпийски игри по време на Олимпийски игри в Лондон през 2012 г. Каплан се присъединява към Discovery след работата си в NBA, където е заемал длъжността старши вицепрезидент на отдел „Глобално медийно разпространение".

„Надграждайки стратегията на Евроспорт да предложи още по-висококачествено, локално и ексклузивно съдържание, Eurosport Player предоставя на феновете неограничен достъп на всеки екран. От национален до международен футбол, от Големия шлем до обиколките в колоезденето, от всички големи зимни спортни събития до зимните олимпийски игри, феновете могат да изберат персонализирано преживяване и да се потопят във всеки мач, на всеки корт, всяка писта и във всеки момент", коментира Ралф Ривера.