Над 330 хил. клиенти на ЧЕЗ Електро избраха удобството на електронната фактура
Секция: БЪЛГАРИЯ
09 Март 2017 10:54
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 330 хил. клиенти на ЧЕЗ Електро избраха удобството на електронната фактура

/КРОСС/ Отказвайки се от хартиена фактура те спестиха 26 милиона листа хартия и спасиха от изсичане над 3 000 дървета.

Над 330 000 клиенти на ЧЕЗ Електро предпочитат удобството, сигурността и екологичните ползи на електронната фактура. Само през 2016 г. отказалите се от хартиения носител на сметката за електроенергия са 66 300. Предоставяната от „ЧЕЗ Електро България" АД възможност за електронна фактура позволява на клиентите да намалят използването на хартия с 7 920 000 листа годишно. От въвеждането на услугата през 2011 г. до момента, абониралите се за по-модерния и екологичен електронен вариант на фактура, дадоха своя принос в опазване на околната среда, като с избора си спестиха над 26 милиона листа хартия и спасиха от изсичане над 3 000 дървета.

Освен безспорните си екологични ползи, електронната фактура е изключително удобна за клиентите. Те я получават незабавно след издаването ѝ и имат достъп до архив на своите месечни сметки за електроенергия. Електронната фактура гарантира сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите.

Тя е валиден електронно подписан данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.

Електронната фактура е напълно безплатна Тя може да бъде заявена на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 010 или в офисите на Изипей. За целта е необходимо да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес.