Евроспорт с нова бранд идентичност за Пьончан 2018
Секция: СПОРТ
15 Март 2017 12:22
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Евроспорт с нова бранд идентичност за Пьончан 2018

/КРОСС/ Логото и новата бранд идентичност на канала са посветени на Зимните олимпийски игри в Пьончан през 2018 г.;

Логото е вдъхновено от духа на Южна Корея;

Зимните олимпийски игри през 2018 г. са първите олимпийски игри, които Евроспорт ще покаже в ролята си на Дом на олимпийските игри в Европа

Евроспорт разкри своето ново лого, посветено на Зимни олимпийски игри Пьончан 2018 - първите олимпийски игри, които каналът ще покаже в ролята си на Дом на олимпийските игри в Европа.

Олимпийското лого на Евроспорт очертава настъпването на една нова ера за номер едно спортна дестинация в Европа и за олимпийските игри - най-значимото спортно събитие в световен мащаб. Логото ще фигурира по всички канали и платформи на Евроспорт в периода на подготовка и по време на Олимпийските игри през 2018 г.

Новото лого обединява традиционното лого на Евроспорт и начина на изписване на Пьончан 2018 и е подчертано с емблематичните олимпийски кръгове. Трите лога са разположени под силует на планина - традиционната локация на зимните олимпийски игри. Силуетът е сводест и следва формата на олимпийските кръгове. Той ще бъде наличен в няколко разновидности в различни палитри и ще изразява духа на модерната корейска поп култура.

„Като новия Дом на олимпийските игри в Европа и горд партньор на най-значимото спортно събитие в света, ние искаме Евроспорт да се асоциира с олимпийските игри при всяка възможност. Тази нова бранд идентичност представя духа на Южна Корея. Надяваме се тя да стане разпознаваема сред всички фенове и да бъде отличителен белег от нашата програма за Пьончан 2018.", каза Питър Хътън, главен изпълнителен директор на Евроспорт.

„По-малко от година до Пьончан 2018, нашето пътешествие, целящо да преобрази зрителското преживяване по време на олимпийските игри и да достигне до повече хора в Европа и на повече екрани от когато и да било, се развива добре. Отдадени сме на усилията да предоставим на феновете нещо изцяло различно, да им дадем възможност да проследят историята на всеки местен герой, всеки спорт и всеки момент, който е важен за тях. Чувстваме се в идеалната позиция да постигнем това, като посвещаваме над половината от програмата си на олимпийските игри, показвайки в нея две трети олимпийски спортове.", добави още той.

В подготовката си за Зимни олимпийски игри 2018, Евроспорт ще излъчи повече от 100 събития на живо и по заявка, като ще осигури на зрителите достъп на всяко устройство и по всяко време. Каналът ще превърне Пьончан 2018 в най-дигиталните олимпийски игри на територията на Европа, като улови всеки момент на действие за зрителите и ги привлече към своите дигитални и социални платформи (включително Eurosport.com).

Discovery Communications държи правата за ексклузивно мултимедийно излъчване на олимпийските игри в периода 2018 - 2024 г. в 50 страни на територията на Европа. Споразумението с Международния олимпийски комитет беше обявено през юни 2015 г.