/КРОСС/Бихте ли резервирали хотелска стая без да сте видели нейни снимки? Малко вероятно. Във време, в което консуматорите имат повече информация отвсякога, за да взимат най-добрите решения за покупки, пътниците на авиокомпании все още имат малко яснота относно полета преди да направят резервация.
Водещият авиационен производител Airbus обединява сили с платформата за покупка на полети Routehappy, за да ускорят заедно трансформацията на този тип пазаруване от стандартно към индивидуално. Съюзът Airbus Routehappy помага на авиокомпаниите да създават убедителни, конкретно таргетирани и индивидуални оферти като например широчина на седалката, лично пространство и забавление по време на полет. Още четири водещи авиокомпании се присъединяват към Airbus Routehappy - Cathay Pacific, Emirates, Lufthansa Group и Singapore Airlines.
По време на туристическото изложение ITB в Берлин, ръководителят на пазарни и продуктови стратегии на Airbus Боб Ланг каза: „Проучване след проучване показва все по-нарастващото значение на преживяването по време на полети за повече от 3,5 милиарда души, които пътуват по въздух всяка година. И все пак пътниците имат малко информация, когато резервират своя полет. Най-накрая това се променя."
„С промяната на компаниите идва и персонализирането при пазаруването на полети. Пътниците имат нужда от по-добра информация, а индустрията се нуждае от платформа, която да им помага да представят предлаганите от тях продукти", каза Робърт Алберт, изпълнителен директор на Routehappy. „Нашето сътрудничество в Airbus дава възможност на компаниите да създават и разпространяват богато съдържание, което е от голямо значение за това как си купуваме полети."
Хавиер Лагардер, ръководител разпространение на Lufthansa Group Hub Airlines, каза: „Увеличаването на възможността на потребителите да избират най-подходящите оферти е в основата на нашата стратегия за дистрибуция. Една инициатива като Airbus и Routehappy поддържа така необходимата трансформация на въздушния транспорт чрез предоставяне на богато съдържание и опции за пътниците. През последните няколко години, ние развихме нашия опит с полети и обслужване до изцяло нови висоти и сме изключително развълнувани да ги представим на туристи от целия свят".
"Непрекъснато се стремим да повишаваме качеството на преживяването на нашите пътници на всеки етап от пътуването им с нас - това започва още от момента, когато планират своето пътуване. Тази инициатива ще ни даде възможност да демонстрираме превъзходството на предлаганите от нас продукти." каза Тоби Смит, генерален мениджър продажби и дистрибуция на Cathay Pacific.
"Това е фантастична инициатива, която ще даде още повече възможности на пътниците", каза Пол Старс, старши вицепрезидент глобални продажби в Emirates. "Ще се радваме по този иновативен начин да представим на потребителите на въздушния транспорт бордното обслужване и уюта на нашата водеща A380 флота."
Хенри Хартфелт, президент на Atmosphere Research Group, каза: „По-голямата част от пътниците се интересуват от подробности за техните полети и такъв тип информация ще им бъде полезна при бъдещи резервации. Компаниите, които предлагат такива услуги, ще имат възможност да се облагодетелстват, предлагайки своите персонализирани продукти."
"Airbus изгражда най-модерното и удобно семейство самолети. Самолети като A350 XWB се открояват със своя тих и климатизиран интериор и предлагат на всеки пътник по-голямо пространство", добави Боб Ланг. "Водещи авиокомпании са инвестирали значителни средства в своите самолетни услуги, в комфорта на кабината, както и в цялостното преживяване на пътниците. От сега нататък, те ще могат да си представят ясно, да избират и да се възползват от предимствата на това ново поколение самолети."