/КРОСС/"За пореден път се съсредоточаваме върху рекордните годишни продажбени обеми, оборота и печалбата през 2017", заяви днес Харалд Крюгер, председател на управителния борд на BMW AG. "Лидерската позиция по отношение на иновациите и устойчивата рентабилност за ключовете за нашия усеп. Поради тази причина ние сме фокусирани върху посрещането на желанията и нуждите на нашите клиенти, като имаме за цел да поддържаме ентусиазмът им по отношение на мобилността всеки ден с привлекателни продукти и обслужване", коментира Крюгер.
В унисон с горното твърдение, от BMW Group обещава изключително сериозно обновление на продуктовото си портфолио през следващите няколко години. "Възнамеряваме да лансираме на пазара повече от 40 нови и обновени модела от трите ни луксозни марки през 2017 и 2018 година", акцентира Крюгер. "Новата продуктова офанзива стартира успешно с лансирането на новата пета серия през февруари, която вдигна летвата в сегмента на бизнес седаните".
Особено внимание от BMW ще отделят на премиум автомобилите, като до 202 година групата има за цел сериозно увеличение в продажбите си в класа с лансирането на няколко нови предложения. В това число ще бъде включен и изцяло новият BMW X7, който баварците определят като отлично допълнение към флагманската седма серия.
От BMW обещават и сериозно развитие на портфолиото си електрифицирани автомобили, стратегия, която води началото си от зараждането на проекта i през 2007 година. "Благодарение на този подход, до кредата на 2017-та- по-малко от четири години след лансирането на BMW i3, до края на година, в нашата гама продукти ще фитурират осем plug-in хибридни модела и ще доставим нашия електрически автомобил с номер 200 000", заявява Крюгер. "Изцяло електрическото MINI и изцяло електрическото BMW X3 ще поставят началото на втората вълна в електрификацията на BMW Group", допълва той.