/КРОСС/Топ моделът на Huawei за 2017 година P10 стартира официално с продажбите си на българския пазар от утре, 1 април. Устройството дебютира в търговската мрежа на трите мобилни оператора Мтел, Виваком и Теленор, във верига магазини Технополис, както и Поликомп. В началото, моделът ще се предлага у нас в 3 цветови гами - Mystic Silver (мистично сребрист), Graphite Black (черен графит) и Prestige Gold (престижно златист).
P10 е разработен от Huawei с изключителни технически и артистични способности, които затвърждават за втора поредна година развитието на качествената мобилна фотография, наложена с миналогодишния флагмански модел P9. Новата двойна основна камера от Leica в P10 (20-мегапикселов монохромен сензор и 12-мегапикселов RGB сензор), както и предната 8-мегапикселова Leica камера за селфи снимки, придават ново измерение на портретната фотография, осъществявана от смартфон. P10 притежава и други параметри, които го нареждат сред топ моделите смартфони от висок клас за тази година - прецизна 3D технология за разпознаване на лица, 5,1-инчов стъклен дисплей Corning Gorilla 5, сензор за пръстови отпечатъци вече в предната част на телефона, най-мощния процесор Kirin 960 с най-новата версия на интерфейса EMUI 5.1., голяма 3,200 mAh батерия, поддържаща SuperCharge технологията за супер бързо зареждане.
Huawei лансира и своята нова регионална рекламна кампания за P10 със слогана „Перфектен във всеки кадър" и хаштага #Perfect10. В тв клипа за кампанията, Huawei представя впечатляващите портретни характеристики на телефона. Всички статични кадри в клипа са заснети с Huawei P10. Творческата концепция на видеото се основава на емоциите, които всяко лице изразява във всеки един момент и историята, която може да се разкаже в един портретен кадър. В клипа се представят лицата и историите на отделни хора, както и популярни личности от различни страни. В неговото заснемане в Лондон взе специално участие и българската поп звезда Михаела Филева, която ще видите в българската версия на клипа. Видеото ще се излъчва в ефира в над 20 държави от Европа и Скандинавския регион. В България може да бъде гледан от понеделник, 3 април. Освен като лице на кампанията, Михаела Филева участва и в заснемането на специална фотосесия с P10, направена от българския фотограф Вера Гоцева - официален посланик на марката.
„Щастливи сме да представим флагмана Huawei P10 на българския пазар. Само месец след световната премиера в Барселона, моделът вече пристига тук и може да бъде намерен в интересни цветове и предложения от нашите търговски партньори. Убедени сме, че технологичните параметри, дизайна и вълнуващите възможности за портретна фотография на P10 в партньорство с легендарната Leica, ще заинтригуват безкрайно българските потребители и моделът ще бъде сред топ предложенията за тази година" - споделя Лонгруи Цио (Джефри), директор отдел „Потребителски устройства" за Huawei България и Македония.