/КРОСС/ Приложение с добавена реалност позволява на закупилите от новите кутии на вафли „Ная" да видят как русото момиченце от опаковката „оживява" в ръцете им.
„Престиж-96" затвърждава позицията си на иноватор в хранителната индустрия, като използва „Добавена реалност" (Augmented reality или AR) в комбинация с един от своите най-популярни продукти - вафли Ная. Компанията добавя към вафлите подарък - мобилно приложение, което позволява на Ная от опаковката да „оживее". Благодарение на използваната иновативна технология, потребителите ще могат да видят как малката героиня танцува и говори. Всеки вкус - какао, класик и кокос - активира различна добавена реалност, в която Ная е с различен тоалет и изпълнява различен танц.
За да имат възможност да се запознаят с Ная, след като закупят продукт в промоционална опаковка, желаещите трябва да свалят безплатно приложението „scanAR" на смартфон или таблет и да го активират. След това остава само да насочат мобилното устройство към лицето на кутията и Ная ще се появи пред тях под формата на 3D холограма, която говори и танцува. Потребителите дори ще могат да „вземат" героинята в ръка и да се снимат с нея. А за тези, които обичат да играят, има и добавена състезателна игра. Мобилното приложение е дело на българския стартъп iGreet, а дизайнът - на талантливите дизайнери от Viarity.
„Престиж-96" е първият български производител в хранителната индустрия, който прилага тази иновативна технология върху опаковката на свой продукт. Като утвърден лидер в своята област, компанията взима решението да съчетае традиции с иновации, доверявайки един от най-емблематичните си продукти на креативността на две млади български стартъп компании. Добавената реалност все още не е широко разпространена в България, но в чужбина тя набира все по-голяма популярност. Използвайки добавената реалност, „Престиж" предоставя на своите потребители възможност да се запознаят с Ная по един нов, интересен и увлекателен начин.