Ная от кутията с вафли „оживява“ благодарение на иновативна технология
Секция: ЛЮБОПИТНО
10 Април 2017 11:31
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Ная от кутията с вафли „оживява“ благодарение на иновативна технология

/КРОСС/ Приложение с добавена реалност позволява на закупилите от новите кутии на вафли „Ная" да видят как русото момиченце от опаковката „оживява" в ръцете им.

„Престиж-96" затвърждава позицията си на иноватор в хранителната индустрия, като използва „Добавена реалност" (Augmented reality или AR) в комбинация с един от своите най-популярни продукти - вафли Ная. Компанията добавя към вафлите подарък - мобилно приложение, което позволява на Ная от опаковката да „оживее". Благодарение на използваната иновативна технология, потребителите ще могат да видят как малката героиня танцува и говори. Всеки вкус - какао, класик и кокос - активира различна добавена реалност, в която Ная е с различен тоалет и изпълнява различен танц.

За да имат възможност да се запознаят с Ная, след като закупят продукт в промоционална опаковка, желаещите трябва да свалят безплатно приложението „scanAR" на смартфон или таблет и да го активират. След това остава само да насочат мобилното устройство към лицето на кутията и Ная ще се появи пред тях под формата на 3D холограма, която говори и танцува. Потребителите дори ще могат да „вземат" героинята в ръка и да се снимат с нея. А за тези, които обичат да играят, има и добавена състезателна игра. Мобилното приложение е дело на българския стартъп iGreet, а дизайнът - на талантливите дизайнери от Viarity.

„Престиж-96" е първият български производител в хранителната индустрия, който прилага тази иновативна технология върху опаковката на свой продукт. Като утвърден лидер в своята област, компанията взима решението да съчетае традиции с иновации, доверявайки един от най-емблематичните си продукти на креативността на две млади български стартъп компании. Добавената реалност все още не е широко разпространена в България, но в чужбина тя набира все по-голяма популярност. Използвайки добавената реалност, „Престиж" предоставя на своите потребители възможност да се запознаят с Ная по един нов, интересен и увлекателен начин.