Superbrands определи Мтел за най-силната българска телеком марка
Секция: ЛЮБОПИТНО
12 Април 2017 18:01
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Superbrands определи Мтел за най-силната българска телеком марка

/КРОСС/ Мтел е най-силната българска марка в категория „Телекомуникации" в България. Това показва резултатът от независимото проучване на пазара по инициатива на световната организация Superbrands. То се провежда за пети пореден път в България, като Мтел взема престижното признание за втори път. Избраните марки от Superbrands трябва да демонстрират качество, надеждност и уникалност на пазара.

Като най-силна марка сред телеком компаниите Мтел се нарежда в България редом до световноизвестни брандове като Google, Mercedes-Benz, Coca-Cola и L'oreal Paris.

Отличието на Superbrands е признание за постиженията на Мтел през последната година. Компанията стартира своята 4G мрежа през април миналата година, финализира придобиването на blizoo, а през януари и март пусна собствени спортни канали - Mtel Sport 1, Mtel Sport 2 и EDGEsport.

Световната организация Superbrands използва универсална методика за подбор и оценяване на брандовете във всички страни, където оперира. Селективният процес се осъществява на три етапа. Първоначално най-забележителните марки се номинират на база достоверни източници, статистически данни и пазарни анализи. Селективният процес първо се осъществява чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимо експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria. Финалният етап по определяне на победителите е национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с това на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение за работата си в Superbrands, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти. За провеждането на националното гласуване на потребителите, партньор на Superbrands е българския клон на световната консултантска фирма GfK Bulgaria.