/КРОСС/ Изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО, които тази седмица компанията организира в малки населени места на територията на Добричка и Силистренска област, посрещнаха десетки клиенти през първите два дни на инициативата. Мобилни екипи на дружеството вече посетиха няколко от малките населени места в двете области, в които клиентите на ЕНЕРГО-ПРО имаха възможност да се възползват от услугите на дружеството без да пътуват до център за обслужване в областните градове.
Най-търсените услуги в изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО са смяна на титуляра на партидата и подаване на заявления за свързване на обект към електроразпределителната мрежа. А най-често срещаните проблеми в работата на офисите са, че при посещението си клиентите не носят със себе си документ за самоличност или документ за собственост на имота. Повечето клиенти използваха срещата със специалист на ЕНЕРГО-ПРО, за да подновят данните си за контакт, което несъмнено ще създаде повече възможности за комуникация между тях и компанията.
Инициативата за изнесени офиси продължава до края на тази седмица в други малки населени места в областите Добрич и Силистра, като графикът за срещите е достъпен на интернет страницата на адрес: https://www.energo-pro.bg/bg/Izneseni-ofisi.
Предстои такива приемни да бъдат организирани и в други области, обслужвани от ЕНЕРГО-ПРО. Информация за тях ще бъде предварително публикувана на интернет сайта на дружеството.