/КРОСС/ На елегантна мултисетивна вечеря в сряда изба New Bloom Winery представи новата си корпоративна идентичност и едноименна серия вина. Винарната събра 300 специални гости, сред които представители на бизнеса, ресторантьори, винени експерти. Те опитаха забележително 4-степенно меню подбрано от шеф Андре Токев. Четири от вината на избата бяха представени от вицепрезидента на Асоциацията на сомелиерите в България Слави Райчев. Това бяха бялото New Bloom, розе Verano Azur, червено Pixels, червено F2F. Идеолог на винените серии е енологът владимир Влъчков - признато име в света на виното и жури на най-престижните конкурси.
New Bloom Winery се намира в гр. Съединение. Избата притежава 6000 дка собствени лозя в Тракийската низина - втората най-добра винена дестинация в света за 2017 г. Производителят вече осъществява износ на 20 пазара сред които САЩ, Франция, Япония, Китай.
Винарната си поставя за цел да създава и налага модерни вина за модерни градски хора. Новото име и ребрандинга на корпоративната идентичност идва в отговор на новите тенденции и желанието за експортна експанзия. New Bloom Winery прави смела заявка и на българския пазар, като ще работи за повишаване на винената култура като цяло. Инвестицията в проекта е над 10 млн. лв.
„Наличието на собствени лозя, които гледаме с любов и грижа, внедряването на най-новите техники за отглеждане, съхранение и обработка на гроздето, френските дъбови бъчви, модерните ферментационни съдове, са само част от предпоставките за успеха на нашите винени серии. Говорейки за мащаб не мога да не спомена бутилиращата линия, с капацитет да произвежда месечно 360 хиляди бутилки вино, което ни позволява да сме доверен експортен партньор. Но това не е всичко. Имаме възможност да бутилираме и бутикови серии вина. Работим, както с традиционни сортове като Каберне Совиньон, Каберне Фран, Мерло, Сира, Шардоне, Совиньон Блан, така и с редки за България сортове като Дорнфелдер, Регент и Глера", коментира главният енолог на избата Владимир Влъчков при представянето на вината.
Плановете на New Bloom Winery са да удвои собствените си лозови масиви до общо 12 000 дка в следващите четири години като ще се разчита на засаждането на нови с нетрадиционни сортове, както и осигуряване на заетост и развитие на региона.