Стотици доволни клиенти на ЕНЕРГО-ПРО в първия етап на кампанията за мобилни офиси за обслужване
Секция: БЪЛГАРИЯ
03 Май 2017 17:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Стотици доволни клиенти на ЕНЕРГО-ПРО в първия етап на кампанията за мобилни офиси за обслужване

/КРОСС/ През миналата седмица се проведе първият за 2017 година етап от инициативата на ЕНЕРГО-ПРО за организиране на изнесени офиси за обслужване на клиенти. Проектът, стартирал преди три години, има за цел да улесни клиентите на компанията в ползването на услуги, които изискват лично посещение в Център за обслужване. Мобилните офиси се организират в малки населени места, като дават възможност на жителите лесно и без да пътуват да се възползват от услугите на ЕНЕРГО-ПРО.

Екипи от специалисти на дружеството посетиха 19 локации в Силистренска и Добричка област и обслужиха близо 500 клиенти. Приемните бяха организирани със съдействието на кметствата и общинските администрации. Предоставената от ЕНЕРГО-ПРО възможност за обслужване в населеното място бе приета изключително положително от жителите в района. Посетителите използваха удобството на изнесените офиси, за да се възползват преди всичко от услугите по смяна титуляра на партидата и актуализация на клиентските данни.

Инициативата на ЕНЕРГО-ПРО ще продължи и през следващите месеци, като в края на май предстои изнесени офиси да се проведат на територията на област Русе. Графикът за приемните ще бъде предварително публикуван на интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО.