/КРОСС/ През миналата седмица се проведе първият за 2017 година етап от инициативата на ЕНЕРГО-ПРО за организиране на изнесени офиси за обслужване на клиенти. Проектът, стартирал преди три години, има за цел да улесни клиентите на компанията в ползването на услуги, които изискват лично посещение в Център за обслужване. Мобилните офиси се организират в малки населени места, като дават възможност на жителите лесно и без да пътуват да се възползват от услугите на ЕНЕРГО-ПРО.
Екипи от специалисти на дружеството посетиха 19 локации в Силистренска и Добричка област и обслужиха близо 500 клиенти. Приемните бяха организирани със съдействието на кметствата и общинските администрации. Предоставената от ЕНЕРГО-ПРО възможност за обслужване в населеното място бе приета изключително положително от жителите в района. Посетителите използваха удобството на изнесените офиси, за да се възползват преди всичко от услугите по смяна титуляра на партидата и актуализация на клиентските данни.
Инициативата на ЕНЕРГО-ПРО ще продължи и през следващите месеци, като в края на май предстои изнесени офиси да се проведат на територията на област Русе. Графикът за приемните ще бъде предварително публикуван на интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО.