Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел
Секция: ЛЮБОПИТНО
04 Май 2017 11:26
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел

/КРОСС/ Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел. Агенцията беше избрана на специален конкурс, като в надпреварата участваха Saatchi&Saatchi, BBDO, McCann Erickson - София и „The Smarts", които бяха рекламна агенция на Мтел от 2014 година досега.

Основен фактор при избора на рекламна агенция бяха предложените цялостни стратегически решения и демонстрираното познаване на телеком бизнеса. Амбицията на двете компании е да работят в тясно сътрудничество, създавайки партньорство от нов вид и предизвиквайки утвърдените представи за ролята на рекламата и рекламните агенции.

За тази цел Saatchi & Saatchi ще създаде специализиран екип от български и международни професионалисти, за да отговори на големия обем работа и на дългосрочните бизнес цели на компанията за предлагане на все по-качествени телеком услуги на всички свои клиенти.

Saatchi & Saatchi отваря врати в България през 1995 година и вече повече от 20 години участва активно в изграждането и развитието на рекламната индустрия в страната. Агенцията е част от най-голямата комуникационна група в България - Publicis One, а в световен мащаб има 130 офиса в 70 държави и над 6500 служители. През годините Saatchi & Saatchi е печелила десетки отличия от различни конкурси за реклама, а през 2016 година стана „Агенция на годината" в конкурса за рекламна ефективност "Effie България".

„За нас ролята на творческата агенция не е на обслужваща и това е една от причините ние да преценим, че ни трябва бизнес партньор с разбиране за потребителя и много идеи, който да ни помага не само в чисто творческото "преразказване" на нашите продуктови оферти и проекти, но и в целия бизнес процес", коментира Петя Стоянова, директор „Маркетинг комуникации" в Мтел.

„Ролята на Saatchi е не просто да създава реклами: ние даваме на клиентите си работещи творчески решения на реални бизнес проблеми. Ето защо сме изключително развълнувани от възможностите, които партньорството ни с Мтел предлага. В днешния свят на тотална свързаност и бързо развиващи се технологии, комуникацията на бранд като Мтел не може и не трябва просто да говори на хората. Тя трябва да е част от преживяването, начало на диалог между страните, реална добавена стойност в живота на хората", коментира Георги Гавазов, управител на Saatchi & Saatchi.