Три първи и общо шест награди от „PR Приз“ 2017 за All Channels Communication
Секция: ЛЮБОПИТНО
19 Май 2017 13:58
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Три първи и общо шест награди от „PR Приз“ 2017 за All Channels Communication

/КРОСС/ Първите места Агенцията извоюва с кампаниите си за Discovery Networks и Крадецът на ябълки

All Channels Communication Group си тръгна с общо 6 награди, 3 от които първи места, в рамките на конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността - "PR Приз" 2017. Лансирането на новия сайдер на Загорка АД „Крадецът на ябълки" донесе 2 първи места на Агенцията в категориите „PR на продукт или услуга" и „Дигитална кампания". В „Дигитална кампания" All Channels си тръгна и с втората награда за „Седемте новозеландски езера" - кампания, в която All Channels умишлено премести Седемте рилски езера в Нова Зеландия и предизвика бъз около пилотния епизод на предаването "Двойно оцеляване" на Discovery Networks, заснет именно в Рила. Aгенцията взе първото място в категория „PR проект, реализиран от медия" заради съвместната си работа с Discovery Networks по подобен проект, но реализиран за старта на друго шоу - „Кралете на дивото", чийто пилотен епизод телевизионният канал засне в Родопите по-рано през 2016 г.

Комуникационната агенция извоюва и още две втори места - за „Специално събитие" със шестото издание на конкурса „Mtel Media Masters" 2017 - „С пръст на спусъка", организиран за Мтел и за „Кризисен PR". В кризисната категория екипът на All Channels сподели наградата си с бензиностанции ЕКО, с които заедно овладяха комуникационното предизвикателство при катастрофата на ТИР в обект на бензиностанцията на автомагистрала Тракия и последвалия пожар.

В рамките на конкурса се състезаваха 74 проекта в 13 категории, оценявани на два етапа - първият етап с индивидуална оценка на база писмено описание на проекта, а вторият - чрез оценка на реализацията на проекта, която се прави след публичното представяне. Председател на авторитетното жури тази година беше Мануела Тотева, председател на УС на Българското дружество за връзки с обществеността за 2017 г.