/КРОСС/ Първите места Агенцията извоюва с кампаниите си за Discovery Networks и Крадецът на ябълки
All Channels Communication Group си тръгна с общо 6 награди, 3 от които първи места, в рамките на конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността - "PR Приз" 2017. Лансирането на новия сайдер на Загорка АД „Крадецът на ябълки" донесе 2 първи места на Агенцията в категориите „PR на продукт или услуга" и „Дигитална кампания". В „Дигитална кампания" All Channels си тръгна и с втората награда за „Седемте новозеландски езера" - кампания, в която All Channels умишлено премести Седемте рилски езера в Нова Зеландия и предизвика бъз около пилотния епизод на предаването "Двойно оцеляване" на Discovery Networks, заснет именно в Рила. Aгенцията взе първото място в категория „PR проект, реализиран от медия" заради съвместната си работа с Discovery Networks по подобен проект, но реализиран за старта на друго шоу - „Кралете на дивото", чийто пилотен епизод телевизионният канал засне в Родопите по-рано през 2016 г.
Комуникационната агенция извоюва и още две втори места - за „Специално събитие" със шестото издание на конкурса „Mtel Media Masters" 2017 - „С пръст на спусъка", организиран за Мтел и за „Кризисен PR". В кризисната категория екипът на All Channels сподели наградата си с бензиностанции ЕКО, с които заедно овладяха комуникационното предизвикателство при катастрофата на ТИР в обект на бензиностанцията на автомагистрала Тракия и последвалия пожар.
В рамките на конкурса се състезаваха 74 проекта в 13 категории, оценявани на два етапа - първият етап с индивидуална оценка на база писмено описание на проекта, а вторият - чрез оценка на реализацията на проекта, която се прави след публичното представяне. Председател на авторитетното жури тази година беше Мануела Тотева, председател на УС на Българското дружество за връзки с обществеността за 2017 г.