Чужди туристи лъжат за инциденти у нас
Секция: Туризъм
29 Май 2017 15:39
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Чужди туристи лъжат за инциденти у нас

/КРОСС/ „Недоволен" британски турист потърсил солидно обезщетение, заради нараняване, което получил падайки в хотел в Слънчев бряг. Оказва се, че причината била солидното количество алкохол, което употребил туристът, преди да се прибере в хотела, а не както той твърди в жалбата си „заради мокра подова настилка".

Това е един от случаите, в които чуждестранен турист лъже, за да гушне пари, разказаха хотелиери от курорта Слънчев бряг, пише "Труд".

Проблемът бе обсъден на годишно общо отчетно събрание на Съюза на собствениците в комплекса. Коментирана бе и липсата на кадри и продължителността на летния сезон.
Пречки създава фактът, че визите на чужди работници за престой у нас са 90 дни.

„Сезонът при нас трае 5 месеца - от май до септември включително. Това означава, че ако ние наемем чуждестранни граждани от началото на май, то точно в пика на сезона - юли и август - оставаме без персонал. В този смисъл отправихме към Министерството молба да предприеме стъпки към промяна на този ограничителен срок от 90 дни, като престоят бъде увеличен на 5 месеца", съобщи Елена Иванова, председател на УС на Съюза на собствениците.