/КРОСС/ „Недоволен" британски турист потърсил солидно обезщетение, заради нараняване, което получил падайки в хотел в Слънчев бряг. Оказва се, че причината била солидното количество алкохол, което употребил туристът, преди да се прибере в хотела, а не както той твърди в жалбата си „заради мокра подова настилка".
Това е един от случаите, в които чуждестранен турист лъже, за да гушне пари, разказаха хотелиери от курорта Слънчев бряг, пише "Труд".
Проблемът бе обсъден на годишно общо отчетно събрание на Съюза на собствениците в комплекса. Коментирана бе и липсата на кадри и продължителността на летния сезон.
Пречки създава фактът, че визите на чужди работници за престой у нас са 90 дни.
„Сезонът при нас трае 5 месеца - от май до септември включително. Това означава, че ако ние наемем чуждестранни граждани от началото на май, то точно в пика на сезона - юли и август - оставаме без персонал. В този смисъл отправихме към Министерството молба да предприеме стъпки към промяна на този ограничителен срок от 90 дни, като престоят бъде увеличен на 5 месеца", съобщи Елена Иванова, председател на УС на Съюза на собствениците.