VOGUE публикува фотография на чанти от български бранд
Секция: ЛЮБОПИТНО
01 Юни 2017 16:36
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
VOGUE публикува фотография на чанти от български бранд

/КРОСС/ Чантите с вградени в тях грамофонни плочи грабнаха вниманието на световното списание за мода през обектива на български фотограф

Месец юни беляза страниците на световноизвестното модно списание VOGUE с фотография на чанти с вградени в тях грамофонни плочи. Чантите са дело на двама млади българи, които творят и създават произведенията си в България.

Концепцията за снимката е дело на Павел Цветков (Tsvetkov Photography), стайлинга на #POPOMONTAG и дизайна на Кloshar bags. Раницата представлява малко бижу с формата на цвете.

Наталия Миленкова и нейният брат Деян Миленков са основaтелите на бранда Kloshar Bags. Млади, талантливи и с нестихващ ентусиазъм, двамата изпитват нестихващо влечение към модата, музиката и нестандартното. През лятото на 2014 година, заедно решават да създадат продукт, обединяващ цялата им страст към изкуството. Преоткриват музиката във виниловите плочи и ги превръщат в основен елемент при изработването на дизайнерски чанти.

В началото всичко е просто хоби. И двамата имат основни занимания, далеч от изкуството, но странично продължават да развиват своята идея. Участват в различни изложения за ръчно творчество и много бързо привличат вниманието към себе си. Само след година усилия, успяват за завладеят стотици сърца и най-вече получават благословията и вниманието на колекционери и ценители на грамофонните плочи. Това е така, защото те не само възродяват винила, но и го вграждат така, че всяка плоча да е абсолютно предпазена от надрасквания, но и да може да се слуша. Този успех ги завладява още повече и на втората година напускат работните си длъжности за да се отдадат изцяло на своя бранд.

Започват буквално да „бълват" все повече нови и нови модели, запечатани в изключително екстравагантни снимки. Това е и моментът, в който хобито постепенно се превръща в бизнес. Деян започва да изследва пазарите, клиентите, да създава нови връзки и да се грижи за маркетинга на бранда. Наталия работи над дизайна, изработката и визията на целия бранд. Решават да натрупат още знания и през 2016 година кандидатстват в пре - акселераторската програма на Start It Smart. Минават я успешно и не остават незабелязани.

Привличат вниманието на успели предприемачи и хора от бизнес средите. След тази стъпка увеличават екипа си и намират партньори в лицето на Scalator. Сами започват да организират шумни събития и да творят аксесоари за различни български звезди от музикалната индустрия и не само. Тяхната слава започва да прескача границите на България и стартират съвместни проекти с хора от Австрия, Германия, Холандия и САЩ.

И така до днес, когато един от последните им проекти ги изстрелва директно в Италия и то не къде да е, а в най-признатото модно списание в света за мода - VOUGE. Холограмните елементи отразяват слънчевата светлина с преливащи цветове, а нестандартната визия кара хората да не откъсват очи от нея. И всичко това е само началото за Кloshar Bags. Това е бранд, който възпитава и създава цяла една култура. "Това е идея, която не се събира в границите на родината, а прескача територии и завладява хората по света със стил и оригиналност.", споделя Наталия и добавя, че с малки крачки, силна вяра и голяма доза решителност са уверени, че ще достигнат до световния подиум и ще прославят малката ни, но пълна с талантливи хора страна.