/КРОСС/ На 10 юни 2017 г. в гр. Пловдив се проведе девета среща на Клиентски съвет към EVN България. За настоящия състав на Клиентски съвет това беше пето заседание.
Клиентите, участници в Клиентски съвет, посетиха диспечерския център на EVN България за управление на електроразпределителната мрежа, където гостите се запознаха с процесите на работа при отстраняване на аварии, въведените нови технологии за дистанционно управление на съоръжения и др. Участниците в Клиентски съвет посетиха и денонощния телефонен център на дружеството за контакти с клиенти. Те се запознаха с информация за качеството на обслужване на клиентите, бързината на приемане на обажданията по телефон, имейл и др.
Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и и предлагат идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от компанията услуги.
Срещите на Клиентски съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.
Информация за Клиентски съвет към EVN България може да се прочете на:
https://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet.aspx