Потребители избраха топ 6 на най-предпочитаните марки у нас в различни категории
Секция: ЛЮБОПИТНО
12 Юни 2017 16:46
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Потребители избраха топ 6 на най-предпочитаните марки у нас в различни категории

/КРОСС/ Утре, 13 юни, стартира втори етап на деветото издание на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ"

Над три хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". Стартът на първия етап на инициативата беше на 31 май и продължи до 9 юни. В този етап потребителите посочваха предпочитаната от тях марка в падащото меню от предварително селектираните 39 категории. Този кръг отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот. Класацията се провежда за девета поредна година. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu, след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Ouzo 12, Tullamore DEW, Beluga, J&B, Johnnie Walker и Bushmills. От ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ в Топ 6 предпочитани марки продължават Santa Sarah, Ooh La La, винарска изба „Едоардо Миролио", винарска изба „БРАТЯ МИНКОВИ", Katarzyna и винарска изба TODOROFF. В категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ надпреварата във втори кръг ще се води между сокове BBB, газирани напитки и студен чай Хисар, боза Harmonica, Sprite, газирани напитки ASPASIA и студен чай ЛАКТИМА БАЛКАН. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са Горна Баня, Pirin Spring, трапезна вода „Жива вода", Хисар, Devin и Бачково. Предпочитаните Топ 6 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са Spetema, KIMBO, Baristo, Jacobs, Pellini и Twinings. Продължаващите във втори етап ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ са солети Harmonica, ядки Детелина, Chio Chips, солети Златна Добруджа, чипс Doritos и ядки Rois.

Топ 6 продукти в ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ са бонбони Черноморец, Ментина, локум и халва „Сладки времена", Лукчета, Теменужка и 100 грама сладки. Сред предпочитаните ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ - БИСКВИТИ И ВАФЛИ са Престиж, пробиотични вафли Harmonica, бисквити Закуска, бисквити Belvita, бисквити Житен дар и бисквити Еверест. В Топ 6 МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Тандем, Димитър Маджаров, Compass, Каро, Happy Junior и Орехите. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия етап ще бъде между Harmonica, ЛАКТИМА БАЛКАН, Димитър Маджаров, БОР ЧВОР, LACRIMA и Кисело мляко БИЛЛА. Сред най-предпочитаните МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ са майонеза Краси, сосове Краси, Олинеза, сосове Barilla, Рубикон и Тодорка. А в БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ продължават Harmonica, био млечни продукти ЛАКТИМА БАЛКАН, Fitness Микс Класик, Балев Био Маркет, Зоя.БГ - Био магазин и домашна лютеница Хорцето БИО.

Сред предпочитаните Топ 6 брандове в сектор КОЗМЕТИКА са Manhattan cosmetics, Schwarzkopf, Balea, Fa, Refan и Syoss. Продължаващите марки в БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА са Weleda, alverde, Revive Snails Extract, Doliva, Моята природа и SO'BiOetic. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА в Топ 6 предпочитани марки на българския потребител са Biotrade, Bioderma, Eau Thermale Avéne, SVR, Lierac и Bonilash - серум за мигли. В новата категория БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА в Топ 6 останаха ABCDerm, Weleda, Sudocrem, Mustela, Klorane и Бочко. Отново нова за това издание категория - БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ, в която напред продължават продуктите на Hipp, Bebivita, Osmoforce, Water Wipes, Thinkle Stars и Colief. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове в първи етап събраха Great Wall, Mini Cooper, BMW, Jeep, Merzedes и Opel. А в Топ 6 в категория БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА остават Елдом Инвест, Tesy, Diplomat, Samsung, Indesit и Sony.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ на българския потребител са HAPPY BAR&GRILL, Don Vito, Mr Pizza, Raffy, Дон Домат и SUBWAY. От УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ най-предпочитани са investor.bg, focus-news.net, cross.bg, MoitePari.bg, Vbox7.com и АБВ поща. В Топ 6 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени NOVA, bTV, KINO NOVA, Bulgaria on air, DIEMA FAMILY и Bloomberg TV Bulgaria. Най-слушаните РАДИА у нас са радио Витоша, FM +, БГ Радио, Radio Fresh, NOVA NEWS и радио Фокус. В отрасъл ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ продължават Mtel, Vivacom, Telenor, Макс Телеком, Булсатком и blizoo. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат Армеец, Allianz, SDI Застрахователен брокер, Дженерали, Евроинс и NN България. Продължаващите брандове в категория БЪЛГАРСКА МАРКА са Refan, Credissimo, Medix, Alvina, Tesy и Diplomat. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА - ХРАНИ И НАПИТКИ в първи етап са отличени Престиж, HAPPY BAR&GRILL, Майонеза Краси, БОР ЧВОР, минерална вода Хисар и Захарни заводи.

В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ - КЛАСИЧЕСКИ потребителите са предпочели във втори етап да продължат No Spa, Xyzal, Zyrtec, Magne B6, Allegra и Есенциале Форте. А в Топ 6 на ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ - ХОМЕОПАТИЧНИ И ДОБАВКИ остават Doppelherz, Магне Б6 Лека нощ, Прополки, Инфлуцид, Mama Natura и Шуслерови соли. Продължаващите ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ във втори кръг са Easy Credit, Credissimo, Profi Credit, Първа инвестиционна банка, Пощенска Банка и NN България. Сред най-харесваните ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ се нареждат ТЕРРА Комплекс, Premier Luxury Mountain Resort, Zornica Sands, Apolonia Resort, Greenlife Sozopol и комплекс „СТАРОСЕЛ". От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове са събрали Serdika Cеnter, Park Center, Sofia Ring Mall, Galleria Burgas, Mall Veliko Tarnovo и Mall Plovdiv. А сред най-посещаваните ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ са LIDL, BILLA, Carrefour, dm, Lilly Drogerie и Технополис.

Надпреварата в ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ поведоха fashiondays.bg, twiggyshop.bg, store.bg, etere.bg, rio.bg и olx.bg. В отрасъл IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ потребителите са изпратили във втори кръг Progress (Telerik), SAP Labs, Cisco Systems, Hewlett Packard Enterprise Company, Microsoft и IBM. Следва новооткритата за тази година категории ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ, в която във втори етап продължават Hewlett Packard Enterprise Company, Mtel, SDI Застрахователен брокер, Първа инвестиционна банка, BILLA и БОР ЧВОР. А сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат Pharmа Hyaluron, FlipLight светещи дисплеи, Mentalist - Escape Room, Credissimo, HAPPY BAR & GRILL и пробиотични вафли Harmonica. В следващата нова категория ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в Топ 6 продължават Alvina, Lex, Razor, Medix, Persil и Perwoll. А в новооткритата категория ТРАДИЦИОННИ БЪЛГАРСКИ ПРОДУКТИ се класират боза Harmonica, млечни продукти БОР ЧВОР, Българска Роза, Деликатес Житница, винарска изба БОНОНИЯ ЕСТЕЙТ и Винпром Карнобат.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (втори) етап на инициативата стартира утре, 13 юни и ще продължи до 20 юни. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 39 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.