/КРОСС/ На столичния градски транспорт няма как да се даде оценка по-висока от „Добър 4". Това каза в обзорното предаване „Това е България" по радио „Фокус" Калоян Паргов, заместник-председател на Комисията по транспорт и туризъм и председател на групата на БСП в Столичния общински съвет.
Според него, Столична община много бавно обновява автопарка си, което е проблем за всички, които ползват градския транспорт, защото се возят в стари автобуси.
Той коментира и цената на обществената поръчка за тикет-системата, която ще бъде въведена в градския транспорт в София.
„Очевидно, че интересът към тикет-системата е голям, по смисъла на това, че нейната индикативна цена е около 88 милиона. Това ще бъде една от най-големите поръчки, изключваме проекта за метрото в последните години, която ще бъде обект на интерес на различни изпълнители. Доста време се правеха критериите и се полагаха основите на тази поръчка, която най-после беше обявена, но очевидно, че големият интерес, а и правилата, които са заложени в нея, създават определени впечатления за нагласена поръчка", обясни Калоян Паргов.
Той каза още, че цената има нужда от допълнителна обосновка. По думите му тикет-системата има за цел да обхване и трите вида транспорт. Такава система е изградена в електротранспорта и има подобна в метрото, допълни още Паргов.