/КРОСС/ До момента над 193 000 клиенти получават информация на мобилния си телефон или електронна поща.
Клиентите на EVN България могат да получават безплатни SMS и имейл известия за стойност на своята фактура и при пропуснат срок на плащане. Услугите са особено полезни през летните месеци по време на активния туристически сезон. Информацията включва:
1. eжемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец.
2. предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.
SMS известията са безплатни за всички битови клиенти на EVN България без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на: https://www.evn.bg/UslugiIzvestqvane/ClientForm.aspx
До момента над 193 000 клиенти получават информация на мобилния си телефон или електронна поща.
Чрез платформата „EVN Онлайн плюс" може да се заплаща от страната и чужбина по всяко време. Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.
Директен линк: https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx
EVN България Електроснабдяване
тел. 0700 1 7777
info@evn.bg
www.evn.bg