Над 13 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки
Секция: ЛЮБОПИТНО
21 Юни 2017 14:27
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 13 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки

/КРОСС/ Над 13 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". В рамките на 8 дни (от 13 до 20 юни) общо 234 марки в 39 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2017 година.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php. В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Johnnie Walker, Tullamore DEW и J&B. От ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ в Топ 3 предпочитани марки продължават Винарска изба TODOROFF, Santa Sarah и бързоразвиващият се бранд Ooh La La. В категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ надпреварата в трети кръг ще се води между Сокове BBB, Sprite и Газирани напитки и студен чай Хисар. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са Горна Баня, Хисар и Девин.

Предпочитаните Топ 3 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са Jacobs, KIMBO и Spetema. В категория ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ водещите брандове са Солети Златна Добруджа, Ядки Детелина и Солети Harmonica.

Продължаващите в последния етап ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ са Бонбони Черноморец, Локум и халва "Сладки времена" и Ментина. А предпочитаните ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ - БИСКВИТИ И ВАФЛИ са Престиж, бисквити Закуска и пробиотични вафли Harmonica. В Топ 3 на най-предпочитаните МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Тандем, Happy Junior и Compass. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия финален кръг ще се води между ЛАКТИМА БАЛКАН, БОР ЧВОР и Лакрима. От МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ потребителите са избрали на финала да продължат майонеза Краси, Олинеза и Тодорка. В категория БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ на финала отиват Био млечни продукти ЛАКТИМА БАЛКАН, Fitness Микс Класик и Harmonica.

Сред най-предпочитаните брандове в сектор КОЗМЕТИКА са Schwarzkopf, Manhattan cosmetics и Refan. В категория БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА в последния кръг ще се борят Weleda, Revive Snails Extract и Doliva. А в ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА на финала отиват Bioderma, Eau Thermale Avéne и SVR. От БЕБЕШКАТА КОЗМЕТИКА в трети кръг отиват ABCDerm, Weleda и Sudocrem. В категория БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ надпреварата в трети кръг ще се води между Hipp, Bebivita и мокрите кърпички Water wipes. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове във втори етап са събрали Mercedes, BMW и Mini Cooper. В категория БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА в трети кръг продължават Samsung, Diplomat и Tesy.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ от българския потребител са Happy Bar&Grill, SubWay и Дон Домат. В Топ 3 УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ са отличени focus-news.net, investor.bg и MoitePari.bg. Най-слушаните РАДИА у нас са Радио Витоша, FM + и Radio Fresh. В категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени NOVA, bTV и Bulgaria on air. В отрасъл ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ надпреварата продължава между Mtel, Telenor и blizoo. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат Армеец, SDI Застрахователен брокер и Дженерали. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА титлата ще се оспорва от Refan, Credissimo и Tesy. А в отрасъл БЪЛГАРСКА МАРКА - ХРАНИ И НАПИТКИ в трети кръг продължават Престиж, БОР ЧВОР и Happy Bar&Grill.

В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ - КЛАСИЧЕСКИ потребителите са предпочели в трети кръг да продължат No Spa, Xyzal и Magne B6. А във ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ - ХОМЕОПАТИЧНИ И ДОБАВКИ на финала отиват Doppelherz, Магне Б6 Лека нощ и Прополки. Сред предпочитаните ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ са Easy Credit, Credissimo и Първа инвестиционна банка. А в Топ 3 ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ продължават Apolonia Resort, Greenlife Sozopol и Zornica Sands. От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове във втори кръг са събрали Serdika Cеnter, Park Center Sofia и Mall Veliko Tarnovo. А сред финалистите от ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ са BILLA, dm и LIDL.

В категория ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ продължават fashiondays.bg, store.bg и twiggyshop.bg. В отрасъл IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ потребителите са изпратили в последния етап SAP Labs, Microsoft и Hewlett Packard Enterprise Company. Следва новооткритата категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ, в която конкуренцията на финала ще е между Mtel, Hewlett Packard Enterprise Company и BILLA. А сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат пробиотични вафли Harmonica, Pharmа Hyaluron и Mentalist - Escape Room. В отрасъл ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в трети кръг продължават Persil, Medix и Alvina. А в ТРАДИЦИОННИ БЪЛГАРСКИ ПРОДУКТИ на финала ще се състезават млечни продукти БОР ЧВОР, Българска Роза и Винпром Карнобат.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (трети, последен) етап на инициативата стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли. Церемонията по награждаването ще се състои на 12 юли. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните тази година 39 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.