/КРОСС/ Младите европейски потребители пътуват "по-умно" и „по-леко" по време на лятната си почивка - това разкрива проучването Huawei Summer Barometer, проведено през май месец тази година. Смартфоните са се превърнали в най-важната част от багажа по време на почивката, замествайки стандартните фотоапарати и музикални плейъри.
Резултатите от изследването на Huawei показват, че 95% от европейците между 18 и 24 години използват своите смартфони за снимки. 96% от българите на тази възраст заснемат „обикновени" снимки със своите телефони, а 91% правят популярните селфи кадри. Казано с други думи, младите хора не използват вече традиционните фотоапарати. Това донякъде е и благодарение на социалните мрежи - те не просто заснемат кадри, а споделят своето съдържание в социалното пространство. Това се прави от средно 70% от европейските потребители на възраст между 18 - 44 г., а делът на българите тук е 84%, т.е. ние сме доста по-активни в споделянето на собствено съдържание.
Данните на Huawei Summer Barometer сочат, че почти половината от младите потребители в Европа (48%) използват смартфона като предпочитан музикален плейър по време на пътуванията, като това правят над половината от българите или точно 55%. Младите хора у нас използват своите смарт устройства активно на партита или други социални събития - 45% от тях използват външни колонки, които са свързани с техния смартфон чрез Bluetooth.
Активната употреба на смартфоните изтощава техните батерии и не е изненадващо, че почти всеки втори млад европеец използва външна батерия или други аксесоари, които превръщат споделянето на съдържание, сърфирането и всички интернет дейности в още по-приятно изживяване.