Мтел с две първи отличия в класацията на българските потребители „Любимите марки”
Секция: ЛЮБОПИТНО
11 Юли 2017 12:32
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Мтел с две първи отличия в класацията на българските потребители „Любимите марки”

/КРОСС/ И тази година Мтел се нарежда сред най-любимите марки на българските потребители в сферата на телеком услугите. Компанията печели първо място в категорията „Телекомуникации и интернет" с 4 753 гласа. На второ място в същата категория с 4 567 гласа се нарежда и марката blizoo, която бе придобита от Мтел през 2015 година. В категорията „Любим работодател" телекомът отново е лидер с 4 637 гласа.

Интернет потребителите имаха възможността да дадат своя вот в 39 категории, а гласуването се проведе на няколко етапа в продължение на два месеца. Мтел се нарежда на лидерска позиция заедно с утвърдени марки като Samsung, Hewelett Packard, Fashiondays.bg, Refan, BMW и други.

В началото на тази година компанията стартира излъчването на два собствени спортни канала - Mtel Sport 1 и 2, като по този начин предостави по-богато телевизионно съдържание на своите клиенти и им даде още една причина да посочат Мтел за любима марка.

„Любимите марки" е единствената по рода си потребителска класация в България. Тя се провежда за девета поредна година и дава възможност на всички гласували да определят марките, които обичат най-много. Във финалния кръг са участвали близо 14 307 души, които са дали своя глас за предпочитан бранд. За разлика от други класации, тук няма място за жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертно, а потребителско мнение за бранда.