United Partners е новата PR и дигитална агенция на Мтел
Секция: ЛЮБОПИТНО
12 Юли 2017 13:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
United Partners е новата PR и дигитална агенция на Мтел

/КРОСС/ United Partners е новата PR и дигитална агенция на Мтел. От юли агенцията работи с телекома по външните, вътрешните и CSR комуникационни кампании, управлението на каналите на Мтел в социалните мрежи и разработване на онлайн съдържание. Решението на Мтел идва след проведен конкурс сред най-големите агенции в страната.

„Изборът ни беше изключително труден, като разликата в оценките на агенциите накрая беше в рамките на няколко процента. В крайна сметка United Partners ни спечелиха с опита си на телеком пазара, ангажираното си отношение и сплотения експертен екип, който даде наистина силно предложение с добър баланс между креативност и синергия с бизнес целите на компанията.", коментира Илияна Захариева, директор Корпоративни комуникации.

 „Опитът ни в сферата на технологиите и телекомуникациите, е показал, че едно от най-големите  предизвикателства е динамиката на работата. Тази динамика обаче е най-мощният двигател за развитие. А съвместните ни цели са да допринасяме за бизнес резултатите и позиционирането на Мтел като лидер в телекомуникациите с всички инструменти на съвременните маркетингови и корпоративни комуникации.", каза Мария Гергова-Бенгтссон, основател и управителен директор на United Partners.

United Partners е агенция с 20 годишен опит в PR, интегрираните и дигитални комуникации. Компанията е работила с едни от най-големите международни и български компании. Екипът, който ще работи за цялостните комуникационни решения на Мтел, се състои от експерти в телеком сектора, дигиталните тенденции и HR комуникациите. United Partners има редица награди и отличия, сред които и „Агенция на годината" за 2014 г.