Wizz Air въвежда нова политика за кабинен багаж
Секция: ЛЮБОПИТНО
19 Юли 2017 11:25
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Wizz Air въвежда нова политика  за кабинен багаж

/КРОСС/ Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, днес съобщи, че няма да начислява допълнителни такси за пренос на голям ръчен багаж в кабината на самолета за всички полети на Wizz Air от 29 октомври 2017.

• Пътниците ще имат право да носят на борда един ръчен багаж с размери 55x40x23см. Тази чанта се включва в цената на билета.

• Това представлява 50% увеличение на размера в сравнение с предишната големина разрешен безплатен багаж

• Клиентите пътуващи на 29 октомври 2017-а и след тази дата, които вече имат закупен ръчен багаж директно през каналите на Wizz Air* ще получат 120% от платената сума, като кредит по техния WIZZ профил
Проучване за удовлетвореността на клиентите, показва, че повече от 80% от пътниците на Wizz Air** оценяват WIZZ високо по отношение на приятелското и професионално обслужването на борда. Wizz Air постоянно се вслушва в обратната връзка на клиентите и вярва, че новата политика за ръчния багаж ще подобри още повече WIZZ пътуването.

Днес авиокомпанията обяви също нова опция към услугата WIZZ Priority. От днес за всички полети WIZZ Priority включва:

• Качване с предимство на борда

• Пътниците могат да носят в кабината една допълнителна малка чанта (с максимални размери 40x30x18cm)

• От 29 октомври, гарантираме, че ръчният багаж ще бъде разположен в кабината (също за пътниците при покупка на WIZZ Go, WIZZ Plus и WIZZ Privilege Pass)

При представянето днес на финансовите резултати за първото тримесечие, Йозеф Варади, изпълнителен директор на Wizz Air каза: "Днешните новини подчертават ангажимента на Wizz Air постоянно да предоставя отлично преживяване на клиентите с всяка стъпка по време на пътуването. Wizz Air се гордеем с нашите лесни софтуерни решения, модерни технологии и ефективност на нашия флот, както и с изключително обслужване на борда и с професионализма на нашия екип. Ние работим усилено, за да сме сигурни, че WIZZ преживяването е лесно и безпроблемно, колкото може да бъде, и това че няма да има повече такси за ръчен багаж за всички полети на Wizz Air от 29 октомври ще подчертае нашия ангажимент да следваме тази мисия."