ЧЕЗ Електро изпраща средно по 22 000 sms на месец за улеснение на своите клиенти
Секция: БЪЛГАРИЯ
23 Юли 2017 10:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЧЕЗ Електро изпраща средно по 22 000 sms на месец за улеснение на своите клиенти

/КРОСС/ През първите шест месеца на 2017 г. над 17 000 клиенти на ЧЕЗ Електро България се регистрираха за безплатните sms услуги - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката със sms. От изпратените sms-и за периода януари - юни средно на месец около 5 процента са за проверка на сметка, а с останалите 95% дружеството е напомнило на клиентите, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Проверката на задължението за използвана електроенергия се извършва с кратко съобщение с текст „smetka" на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план. Всички разходи по изпращане на информативнитеsms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България" АД.

Sms услугите са достъпни за клиентите на мобилните оператори М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 с текст 12-те цифри на клиентския номер, в центровете за клиенти на ЧЕЗ и в офисите на „Изипей". Регистрацията за sms услугите на ЧЕЗ Електро е безплатна. При регистрация чрез sms на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената.

Получаването на електронни известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на ЧЕЗ Електро. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0700 10 010, на zaklienta@cez.bg или в център за клиенти на ЧЕЗ.