Mastercard спонсорира 74-то издание на Международния филмов фестивал във Венеция
Секция: ЛЮБОПИТНО
28 Юли 2017 13:28
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Mastercard спонсорира 74-то издание на Международния филмов фестивал във Венеция

/КРОСС/ Mastercard празнува безценната страст към филмите като дава шанс на своите клиенти не само да наблюдават, а и да изживеят световноизвестния филмов фестивал.

София, 28 юли, 2017 - Mastercard обяви началото на ново тригодишно партньорство с Международния филмов фестивал във Венеция. Спонсорството ще започне с Кино Биеналето, което стартира на 30-ти август и ще продължи до 9-ти септември, като ще надгради съществуващите партньорства с филмовите фестивали в Кан и Берлин. По този начин Mastercard продължава да създава нови безценни преживявания, моменти и изненади за потребители и партньори на компанията от цял свят, които споделят страстта към киното.

Водени от разбирането за силата на тази страст, Mastercard наскоро представи резултатите от изследването „Киното и градът", което открои колко важното място заема киното в живота на почитателите си. Изследването обхвана жители на седем големи града по света, като проучи техните кино предпочитания и навици. Резултатите показаха, че ходенето на кино е третото любимо културно занимание, след пътуването и храненето навън.

Дейвид Молина, вицепрезидент Маркетинг и спонсорства за Европа, Mastercard, заяви: „Международният филмов фестивал във Венеция е уникално събитие, където страстта към киното се смесва с магията на емблематичното място - перфектна комбинация, която изразява концепцията за безценни преживявания, която развиваме през последните 20 години в 112 страни по света, на 53 различни езика. Целта на новото спонсорство е да продължи нашето пътешествие, чиято крайна цел е да свързва хората с техните страсти и да им помогне не само да ги наблюдават, но и да ги изживяват. Наред с това, ние имаме и чудесната възможност да обвържем всички дигитални канали с инициативата и по този начин да предложим една наистина безценна програма за почитателите на киното. Очакваме дълго и успешно партньорство с една от перлите в кино календара".

За да отбележи подобаващо новото партньорство, Mastercard разиграва и конкурса „Спечели киното" (до 31 юли), който дава възможност на картодържателите да усетят какво означава да изживееш, а не просто да наблюдаваш един световен фестивал. Един щастливец - картодържател на Mastercard и негов близък ще спечелят шанса да изживеят истински безценен момент на Кино Биеналето тази година, което включва: достъп до червения килим, билети за премиерите на номинираните филми, настаняване в луксозен хотел, обиколка из града, храна и грим, както и достъп до 500 филмови премиери в Италия.

Освен спонсорството, кампанията на Mastercard „от зрители в участници" ще бъде активна във всички социални канали, в зоната на червения килим и на терминалите на летището във Венеция.