През първото полугодие на 2017-а над 36 000 клиенти на ЧЕЗ се регистрираха за електронна фактура
Секция: БЪЛГАРИЯ
30 Юли 2017 12:04
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
През първото полугодие на 2017-а над 36 000 клиенти на ЧЕЗ се регистрираха за електронна фактура

/КРОСС/ За периода януари - юни 2017 г. 36 663 клиенти на „ЧЕЗ Електро България" АД се отказаха от хартиената си месечна фактура за електроенергия. Така, предпочелите по-модерния и екологичен електронен вариант на фактура, станаха над 350 000.

Все по-голям брой клиенти предпочитат удобството и сигурността на електронната фактура. Освен безспорните си екологични ползи, електронната фактура е изключително удобна за клиентите. Те я получават до 24 часа след издаването ѝ и имат достъп до персонален, електронен архив на своите месечни сметки за електроенергия. Електронната фактура гарантира сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите. Тя е валиден, електронно подписан, данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните отвсякъде и по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.

Електронната фактура е напълно безплатна услуга и може да бъде заявена на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 010 или в офисите на Изипей. За целта е необходимо да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес.